امامان جمعه اهل سنت هرمزگان حمله تروریستی در حرم امام زاده احمد بن موسی شاه چراغ شیراز را محکوم کردند.

 شیخ علی معلمی امام جمعه موقت اهل سنت شهر بندرسیریک گفت: در نگاه هر انسان آزاده‌ای عمل تروریستی در هر جای دنیا صورت بگیرد محکوم است، جامعه اهل سنت و جماعت هم حادثه تروریستی شاه چراغ را محکوم می‌کند.

محمد بنی گرگیج امام جمعه اهل سنت بهمدی شهرستان جاسک گفت: کشتن انسان بی گناه از منظر قرآن کریم و شرع مبین اسلام گناه بزرگ و نابخشودنی است و با معیار‌های دین مبین اسلام سازگار نیست.

بنی گرگیج گفت: حادثه تروریستی در شاهچراغ نشانگر این است که دشمنان سعی در ایجاد شکاف و دو دستگی در جامعه اسلامی دارند.

او گفت: جامعه اهل سنت این اعمال را محکوم می‌کند و از نیرو‌های امنیتی و نظامی می‌خواهد عاملان تروریستی را به شدت مجازات و در حفظ امنیت مردم تلاش مضاعف کنند.

شیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت بندرلنگه هم با تسلیت حادثه تروریستی در شاه چراغ و به شهادت رسیدن یکی از خادمان آن حرم گفت: با محکوم کردن این حادثه تروریستی به دست مزدوران قاتل نظام و ملت دل همه را به درد آورد و از همه‌ی دست اندرکاران امنیتی می‌خواهم برخورد جدی داشته باشند.

شیخ راهبر گفت: امیدواریم در آینده دیگر شاهد چنین حوادث دلخراشی در ایران اسلامی نباشیم.

مردم شهرستان رودان هرمزگان هم در مصاحبه با خبرنگار آزاد این شهرستان حادثه تروریستی در حرم شاه چراغ را محکوم کردند و گفتند: به فرمایش سردار حاج قاسم سلیمانی ما ملت شهادتیم و از این اقدامات تروریستی دشمن نا امید نمی‌شویم و تا پای جان، پای اسلام و آرمان‌های اسلام ایستاده ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.