حمایت معاونت علمی از تورهای فناورانه و همکاری های حاصل از آن

معاون توسعه مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری گفت: تورهای فناورانه فضای خوبی را برای تعامل میان شرکت های دانش بنیان ایجاد می کند.

 علی رسولی، ضمن تاکید بر موثر بودن برنامه تک تور در جهت ایجاد فضای ارتباطی میان فناوران و نخبگان، گفت: هر ساله شاهد برگزاری نمایشگاه های متعددی در حوزه های مختلف صنعت هستیم. تک تور با برگزاری نشست های مختلف و انتخاب شرکت های دانش بنیان برتر و معرفی محصولات ونیاز های شرکت ها همچنین عنوان فرصت های شغلی که وجود دارد، برای ایجاد یک همکاری موثر تر تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: این رویداد در مرکز نمایشگاه های دائمی محصولات دانش بنیان(iHit) برگزار می شود و فرصتی را برای دانشجویان، فناوران و متخصصان ما در جهت آشنایی با شرکت های دانش بنیان و توانمندی شرکت های داخلی،ایجاد می‌کند. هماهنگی های لازم جهت بازدید غرفه های نمایشگاه انجام شده است؛ هدف ما از این بازدید هدفمند آشنایی نخبگان با وضعیت کلی صنعت در جامعه است.

رسولی افزود: معاونت علمی همان گونه که از برگزاری این رویداد حمایت کرد در صورتی که میان شرکت های دانش بنیان و متخصصان همکاری فناورانه ای شکل گیرد، حمایت های لازم را انجام خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار