فرماندار اردکان گفت: تا ساعت ۱۸ آخرین روز پیش ثبت نام از متقاضیان داوطلبی مجلس شورای اسلامی، ۹۴ نفر مدارک هویتی خود را در سامانه پنجره واحد خدمت وزارت کشور بارگذاری کردند.

 حسین سبزواری فرماندار اردکان گفت: در هفتمین و آخرین روز ثبت نام اولیه، ۳۰ نفر مدارک خود را در سامانه پیش ثبت نام، بارگذاری کردند و به این ترتیب، پیش ثبت نام در اردکان با ۹۴ متقاضی به پایان رسید.

او با بیان اینکه طبق قانون جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی، ثبت نام در دو مرحله انجام می‌شود، اضافه کرد: بر اساس مواعید تعیین شده متناسب با روز ۱۱ اسفند که روز برگزاری انتخابات است، از ۲۷ مهر به مدت یک هفته تا ۳ آبان، ثبت نام قطعی انجام می‌شود.

فرماندار اردکان ادامه داد: بر اساس قانون جدید انتخابات، ثبت نام قطعی از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هم الکترونیکی است و آن دسته از متقاضیانی می‌توانند نسبت به ثبت نام قطعی خود اقدام کنند که شناسه رهگیری دریافت کرده باشند.

سبزواری تصریح کرد: از میان ۹۴نفر پیش ثبت نامی در حوزه انتخابیه اردکان ۸۳ نفر را آقایان و ۱۱ نفر بانوان تشکیل دادند، تعداد ۶۲ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد، ۲۳ نفر دکتری، چهار نفر با مدرک حوزوی و مابقی کارشناسی و پایین‌تر می‌باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.