رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران کشف ۳۰ میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق در استان خبر داد.

سرهنگ محمد محمد پور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان و رابطین این پلیس در سراسر مازندران در زمان اجرای عملیات با استفاده از ظرفیت‌های مطلوب منابع و مخبرین و رصد بانک اطلاعاتی اقدام عملیاتی جامع خود را برنامه هدف و با بررسی صحت وسقم موضوع را در دستورکارخود قرارداده اند.

او افزود: مأموران با کنترل نامحسوس مکان‌های تحت رهگیری و اطمینان از صحت گزارشات واصله پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از کارشناسان ادارات صمت، تعزیرات و بازرگانی وارد عمل شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده، کشفیات مهمی از جمله، ۴ دستگاه موتورسنگین قاچاق، ۳۴ تن چوب آلات جنگلی، تعداد ۱۰۵ کیسه آرد قاچاق، ۱۸ اصله الوار قاچاق جنگلی، ۲۰ حلقه لاستیک، تعداد ۷ هزار و ۲۰۰ شاخه چلم (گیاهان زینتی) جنگلی، ۵۱ راس احشام، ۴۲۲ عدد سکه از انواع اموال فرهنگی و تاریخی و تعد اد ۷ قلم اشیاء عتیقه، ۱۰۰۰ عدد قرص خارجی داشتند.

سرهنگ محمدپور افزود: در این رابطه ۱۸ متهم دستگیر، ۱۲ دستگاه خودرو توقیف و یک واحد صنفی نیز پلمپ شد که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و اموال مکشوفه را به نمایندگان سازمان‌های مربوطه تحویل داده شد.

او با اشاره به اینکه کارشناسان امر ارزش کالا‌های مکشوفه را بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال عنوان کردند، گفت: مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت‌های این پلیس بوده با برنامه‌ریزی و طرح ریزی عملیاتی، در طول شبانه روز محور‌های مواصلاتی به منظور برخورد و پیشگیری با قاچاق کالا مورد پایش و کنترل قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار