سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از نظارت بر توزیع ۲ تن خمیرمایه بین نانوایان استان خبر داد.

جمشید خدایاری سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: این نظارت بر توزیع خمیر مایه با هدف جلوگیری از بازار سیاه، تحویل به مصرف کننده نهایی، ایجاد نظم و سازماندهی کردن صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه تهیه و توزیع خمیر مایه در استان قزوین متولی خاصی ندارد، بازرسان سازمان جهاد کشاورزی با ورود به این حوزه تا پیدا شدن متولی امر بر توزیع این کالا نظارت خواهند کرد.

خدایاری با بیان اینکه برخی از سودجویان در استان قزوین از وضعیت کمبود خمیرمایه در استان قزوین سوء استفاده می‌کنند، گفت: با توجه به اختلاف قیمت خمیرمایه دولتی و آزاد این مهم همواره مورد توجه سودجویان در بازار بوده است.

به گفته این مسئول، یک هزار و ۶۲۸ واحد نانوایی در استان قزوین وجود دارد که بر اساس نیاز هر شهرستان خمیر مایه با نظارت بازرسان توزیع و به دست نانوایان می‌رسد.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان استان قزوین می‌توانند در راستای نظارت همگانی و برخورد با متخلفان در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزار ش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار