نوبخت اژدری گفت: نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی از هفتم تا دوازدهم شهریور ماه امسال در محل نمایشگاه دائمی اردبیل برگزار خواهد شد.

نوبخت اژدری سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی از هفتم تا دوازدهم شهریور ماه امسال در محل نمایشگاه دائمی استان برگزار خواهد شد و در این نمایشگاه آخرین دستاوردها و تولیدات در زمینه ادوات و ماشین آلات کشاورزی، نهاده‌ها و تجهیزات آبیاری به نمایش گذاشته خواهد شد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با اشاره به اینکه ۶ واحد تولیدی و ۱۰ شرکت دانش بنیان از استان اردبیل در این نمایشگاه حضور دارند، می گوید: ۲۵ شرکت از ۱۳ استان تهران، کردستان، مرکزی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گلستان، خراسان رضوی، لرستان، زنجان، اصفهان‌، خوزستان، البرز و فارس در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

به گفته او، ۷۳ درصد از فضای نمایشگاه را ادوات و ماشین آلات کشاورزی، ۲۰ درصد تجهیزات آبیاری و ۷ درصد را نهاده‌های کشاورزی به خود اختصاص خواهند داد.

اژدری هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحدهای تولیدی، تبادل دانش و اطلاعات بین تولید کنندگان، ایجاد نمایندگی در استان اردبیل توسط واحدهای تولیدی، ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولید کنندگان و کشاورزان و بهره برداران، ایجاد فضای رقابتی و بالا بردن حق انتخاب بهره برداران اعلام و تصریح کرد: عموم تولید کنندگان و بهره برداران بخش کشاورزی می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.