خوش نشینان شمالی برق خود تامین داشته باشند

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان از خوش نشینان شمالی خواست برق مورد نیاز ویلاهایشان را به دستگاه‌های خود تامین برق مجهز کنند.

موسوی تاکامی مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مازندران با بیان اینکه خوش نشینان برق خود تامین داشته باشند، گفت: با توجه به افزایش مقطعی جمعیت در فصل گرم سال در این دو استان لازم است خوش نشینان نیز تمهیداتی برای تامین برق خود داشته باشند.

او افزود: مالکان خانه‌های ویلایی و خوش نشینان می‌توانند با نصب سلول‌های خورشیدی تولید برق، برق خود تامین داشته باشند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان ادامه داد: شهرک‌های بزرگ خوش نشین مثل خزر شهر و آکام شهر می‌توانند نیروگاه‌های تولید همزمان برق و آبگرم داشته باشند .

موسوی تاکامی گفت: این خوش نشینان با این دو اقدام می‌توانند میزان برقی که مصرف می‌کنند را با تامین در محل توسط خودشان جبران کنند.

او افزود: ۵ هزار و ۵۰۰ مگاوات برق امسال برای مشترکان دو استان مازندران و گلستان تامین شد که ۹ تا ۱۰ درصد مصرف برق کشور را شامل می‌شود و عدد بزرگی است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلست ادامه داد: این میزان مصرف برق می‌تواند فشار مضاعفی به شبکه‌های برق دو استان داشته باشد و شبکه را تحت تنش بالای الکتریکی و حرارتی قرار بدهد.

موسوی تاکامی از مشترکان استان‌های مازندران و گلستان خواست میزان مصرف برق خود را کاهش دهند و از تجهیزات الکتریکی با راندمان بالای انرژی استفاده کنند.

او فزود: استفاده از کولر‌ها و یخچال‌ها و تجهیزات برقی کم مصرف می‌تواند در مصرف کل انرژی دو استان تاثیر گذار باشد.

برچسب ها: مصرف برق ، قطع برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار