سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شهرکرد گفت: در راستای هدایت آب‌های سطحی و نزولات آسمانی ۵ مسیل در حال اجرا است.

مجید احمدی اظهارداشت: جاری شدن رواناب در سطح شهر علاوه بر تحمیل هزینه‌های زیاد برای احداث جوی و جداول و زهکش‌های مناسب برای خارج ساختن این آب‌ها از معابر، بخاطر مخلوط شدن با انواع پساب‌هایی که در مسیر حرکت به آن اضافه می‌شود، تصفیه و بهره برداری مجدد آن‌ها را دچار مشکل جدی می‌سازد بنابراین این سازمان در راستای هدایت آب‌های سطحی پروژه‌هایی را در دست اقدام دارد.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای مسیل کمربندی ۱۵ خرداد در سال قبل۲ میلیارد تومان اعتبار و امسال ۳ میلیارد تومان اختصاص یافته است، افزود: پیشرفت فیزیکی ۱۴۰۱ براساس هزینه کرد ۷۰ درصد و امسال ۱۰ درصد برآورد شده است و مدت زمان قرارداد پیمانکار برای امسال ۲ ماه می‌باشد.


بیشتر بخوانید


سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شهرکرد با اشاره به اجرای مسیل بلوار فرهنگ میرآباد بیان کرد: در سال قبل نیز برای این پروژه ۲ میلیارد تومان و در سال جاری ۳ میلیارد تومان تخصیص داده شده است که مدت زمان قرارداد پیمانکار در سال جاری ۳ ماه می‌باشد.

احمدی ادامه داد: یکی دیگر از مسیل‌ها، مسیل بلوار جهاد در خیابان الوند می‌باشد که سال گذشته ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار و برای امسال ۲ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است و مدت زمان قرارداد پیمانکار برای اجرای این پروژه ۳ ماه می‌باشد.

وی تکمیل مسیل اشکفتک را یکی دیگر از پروژه‌های این سازمان عنوان کرد و گفت: اعتبار این پروژه در سال قبل ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده که در فاز نخست پیشرفت فیزیکی آن به ۱۰۰ درصد رسیده و امسال نیز یک میلیارد تومان اعتبار برای آن مصوب شده است.

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شهرکرد با اشاره به اجرای مسیل ۱۲ محرم جنوبی تصریح کرد: اعتبار این پروژه در سال قبل ۲ میلیارد تومان و هزینه کرد آن یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی برآورد شده است.

احمدی گفت: در راستای اجرای ادامه این پروژه امسال یک میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار