حرم مطهر شاهچراغ (ع) غروب روز گذشته ساعت ۱۹ بار دیگر مورد حمله تروریستی یک تکفیری قرار گرفت.

حرم مطهر شاهچراغ (ع) غروب روز گذشته ساعت ۱۹ بار دیگر مورد حمله تروریستی یک تکفیری قرار گرفت، هفت نفر بر اثر اصابت گلوله مجروح و مصدوم شدند و یک خادم ۶۹ ساله این آستان مقدس هم به شهادت رسید.

این تکفیری جنایتکار با سلاح گرم از باب المهدی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) وارد شد و بلافاصله شروع به تیر اندازی به سمت گیت پلیس، زائران و خدام این آستان مقدس کرد.

این تروریست، اما با آمادگی پلیس مواجه شد و به گفته اسماعیل قزل سفلی، معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس با ورود به موقع ماموران امنیتی و انتظامی دستگیر شد.

یکی از مجروحان حادثه تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ (ع) به شهادت رسید

حجت الاسلام و المسلمین موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: متاسفانه محمد جهانگیری، از مجروحان حادثه تروریستی شب گذشته شیراز به شهادت رسید.

بستری هفت مصدوم در آی سی یو/ وضعیت شش نفر پایدار و حال یک مصدوم وخیم

بابک یکتا پرست معاون روابط عمومی سازمان اورژانس کشور گفت: در حال حاضر هفت نفر از مصدومان در بخش مراقبت‌های ویژه بوده که یک نفر از ان‌ها به دلیل خونریزی کبد وضعیت اش وخیم است و بقیه وضعیت جسمانی شان پایدار است. 

به گفته وی تعداد مصدومان حادثه تروربستی شاهچراغ به ده نفر رسیده است که ۸ نفر به دلیل اصابت گلوله و یک نفر به خاطر ازدحام جمعیت و مصدوم دیگر به دلیل ترس به بیمارستان منتقل شده اند.

خانه امن عوامل تروریستی حمله به شاهچراغ کشف شد

رییس کل دادگستری استان فارس گفت: با تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج)، خانه امن تروریست‌ها کشف شده است.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی ظهر دوشنبه اعلام کرد: در پی تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) تاکنون ۸ نفر از عناصر مظنون به ارتباط با حادثه تروریستی شب گذشته حرم شاهچراغ (ع) دستگیر شده‌اند.

وی افزود: فرد اصلی که هم اکنون در اختیار مقام قضایی قرار دارد تبعه تاجیکستان است.

رئیس کل دادگستری فارس بیان کرد: این فرد در تحقیقات اولیه خود را رحمت الله نوروزف معرفی کرده و تبعه تاجیکستان است.

موسوی ادامه داد: همه افراد بازداشت شده از اتباع خارجی هستند.

تعداد مظنونان دستگیرشده مرتبط با حمله تروریستی شاهچراغ به ۱۰ نفر رسید
در حال حاضر بازجویی از تروریست برای شناسایی سرنخ‌های جدید ادامه دارد.

تاکنون ۱۰ مظنون در ارتباط با حمله تروریستی شاهچراغ از سوی نیروهای امنیتی استان فارس دستگیر شده‌اند و عملیات برای شناسایی سایر عوامل دخیل در این حادثه ادامه دارد.

آخرین وضعیت سلامت مجروحان حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)

دکتر سید وحید حسینی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: پنج نفر از مصدومین حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) به بیمارستان نمازی منتقل شدند که یکی از این افراد مرخص شده و هم اکنون یکی دیگر از مجروحین نیز در بیمارستان مسلمین بستری است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مصدومین این حادثه تروریستی نیز از بیمارستان شهید رجایی ترخیص شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اضافه کرد: یکی دیگر از مجروحین بستری در بیمارستان نمازی نیز احتمالا بزودی از این مرکز درمانی ترخیص خواهد شد.

وی اظهار داشت: چهار نفر از مجروحین بستری در نمازی نیز تاکنون مورد عمل جراحی قرار گرفته که یکی از این افراد بنام جهانگیری به دلیل اینکه علایم حیاتی وی پایدار نبود امروز دوشنبه ۲۳ مرداد ماه به اتاق عمل منتقل شد که طی این جراحی پزشکان موفق به کنترل خونریزی شدند.

حسینی افزود: یکی از این مجروحین نیز که خانم است و گلوله به ناحیه لگن وی برخورد کرده است نیز شب گذشته عمل جراحی شد و امروز نیز مجددا مورد عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: گلوله به صورت یکی دیگر از مجروحین حادثه شاهچراغ (ع) برخورد کرده که وضعیت حیاتی این فرد نیز پایدار است و خوشبختانه گلوله به چشم این فرد آسیبی وارد نکرده است اما ممکن است تغییر شکل در صورت وی نیز بروز کند اما عمل های جراحی صورت برای این مصدوم نیز درنظر گرفته شده است.

وی اعلام کرد که رویه بهبودی برای تمام مصدومین این رخداد در حال طی شدن است.

بازدید وزیر کشور از حرم مطهر شاهچراغ پس از حادثه تروریستی

احمد وحیدی وزیر کشور به منظور بررسی ابعاد حادثه تروریستی شاهچراغ علیه السلام شب گذشته در حرم مطهر حضور یافت.
وی امروز دوشنبه به عیادت مجروحان این حادثه تروریستی می‌رود.

بازدید وزیر کشور از حرم مطهر شاهچراغ

۴ فرد مظنون به همکاری در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) دستگیر شدند

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: تاکنون و با تحقیقات صورت گرفته ۴ مظنون مرتبط با این حادثه دستگیر شده‌اند.

او افزود: تروریست اصلی که اقدام به تیراندازی در حرم کرده و بلافاصله دستگیر شده بود، در اختیار بازپرس قرار گرفته و بازجویی و تحقیقات از او در حال انجام است.

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: متاسفانه حال یکی از مجروحان حادثه شب گذشته وخیم اعلام شده است.

لیست اسامی مصدومان حادثه تروریستی 

جزئیات حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) + فیلم جدید

 

عامل حمله تروریستی که هشت خشاب پر همراه خود داشته پس از مواجه شدن با واکنش سریع نیرو‌های امنیتی موفق به اقدامی موثر نشد و چند گلوله بی هدف به سمت اتاقک نگهبانی و زائران و خادمان شلیک کرد.

به گفته قزل سفلی این تکفیری در حال حاضر تحت بازجویی قرار دارد.

مجروحان و مصدومان این حادثه تروریستی شامل ۲ زن و ۶ مرد به بیمارستان‌های نمازی، شهید رجایی و مسلمین شیراز منتقل و تحت مداوا قرار گرفتند.

ساعتی بعد معاون استاندار فارس اسامی و مشخصات شهید و مصدومان و مجروحان این حمله تروریستی را اعلام کرد که بر اساس آن شهادت خادم شاهچراغ (ع) غلامعباس عباسی ۶۹ ساله که از ناحیه قفسه سینه تیر خورده بود تایید شد.


بیشتر بخوانید 

تکرار حادثه تروریستی در شاهچراغ (ع)/ یک نفر به شهادت رسید+فیلم و تصاویر


علی کاظمی کرمعلی ۶۲ ساله مجروح و زهرا جاوید ۲۳ ساله بیهوش و سکته کرد که به بیمارستان مسلمین شیراز منتقل شدند، محمدحسین مقدس ۲۵ ساله نیز براثر آسیب به کمر و قفسه سینه مصدوم، عیسی قدرتی ۴۱ ساله براثر اصابت تیر به پای چپ، محمد جهانگیری ۲۹ ساله براثر اصابت تیر به قفسه سینه، امین زارع ۲۳ ساله بر اثر اصابت تیر به صورت و مریم دادی ۵۹ ساله براثر اصابت تیر به قفسه سینه مجروح و به بیمارستان نمازی شیراز منتقل شدند.

اسماعیل مقدس ۳۹ ساله نیز در این حادثه از ناحیه کتف راست مجروح و به بیمارستان شهید رجایی شیراز منتقل شده است.

به دنبال این حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ به سرعت تحت کنترل درآمد، پاکسازی و ایمن سازی شد. نماز جماعت با حضور زائران و مردم شیراز امروز صبح در حرم شاهچراغ (ع) اقامه شد. 

خیابان‌های منتهی به حرم مقدس نیز برای ایجاد امنیت بسته شده و مفازه‌ها و بازار‌های پیرامون حرم نیز بسیار زودتر از دیگر شب‌ها و بلافاصله پس از این حمله تروریستی تعطیل شدند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری تولیت آستان مقدس احمدبن موسی (ع) نیز این اقدام را یک اقدام تروریستی ناموفق خواند و گفت: این حرکتی کور بود که عاملان آن می‌خواستند برای گرفتن انتقام انجام دهند و البته از نظر ما یک حرکت ناکام تروریستی محسوب می‌شود.

او یادآور شد: بعد از اینکه ۲ نفر از عناصر تروریستی حمله سال گذشته اعدام شدند، تهدید کردند که انتقام می‌گیریم.

کلانتری اظهار کرد: این‌ها نمی‌توانند ببیند که یک مرکز دینی این گونه مورد توجه قرار دارد و انشاءالله خداوند عنایت کند نور اهل بیت عصمت و طهارت روز به روز روشن‌تر شود.

تولیت حرم مطهر شاهچراغ گفت: این بارگاه منور یک مرکز معنوی دینی ویژه و مورد توجه عموم مومنان است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب سومین حرم اهل بیت عصمت و طهارت در ایران اسلامی محسوب می‌شود.

به دنبال این حادثه، رئیس جمهور با تسلیت این حادثه از وزارت اطلاعات و سایر دستگاه‌های مسئول اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی و قضایی خواست با سرعت و دقت، دست‌های آشکار و پنهان این جنایت شقاوت‌آمیز را شناسایی و به سر پنجه عدالت بسپارند تا به مجازات جنایات ننگین خود برسند.

دادستان کل کشور هم در پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)، دستور رسیدگی ویژه به پرونده و برخورد قاطع با عامل یا عاملان این جنایت را صادر کرد.

حرم شاهچراغ (ع) روز چهارشنبه چهارم آبان سال ۱۴۰۱ نیز مورد حمله تروریستی داعش قرار گرفت که در نتیجه آن ۱۳ نفر به شهادت رسیدند و بیش از ۲۰ نفر زخمی شدند. عاملان این اقدام تروریستی یک ماه گذشته اعدام شدند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرهمند حسین زاده
۰۰:۰۲ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
خداقوت دلاور مردان سربازان گمنام امام زمان واقعا خداقوت درود به شرفتون ایران اگر شما نداشت معلوم نبود چه بلایی. سرزن وبچه های ما می‌آمد درود بر شما درود به غیرت و مردانگی شما عزیزان که این جنایت تروریستی راخنثی کردید آفرین به همه گی شما سروران دلاورمردان جمهوری اسلامی نظامی انتظامی مخصوصا سربازان گمنام امام زمان ع
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۰۹ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
راستی آدم چند بار باید از یه سوراخ گزیده بشه
هی نگید امنیت داریم
Iran (Islamic Republic of)
مرتض
۰۰:۲۴ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
باسلام ودورود براین جوان شیر دل خداحافظ ونگهدارد باشد ای مرد قهرمان دورود بر پدر و مادری که اینجور فرزندی تواین جامعه تربیت کردید ٱفرین یکی دیگر هم از دوستان خواهش می کنم اینقدر به برادران افغان توهین نکنید همه جای دنیا همه جور انسانی هست ازهمگی التماس دعا داریم صلوات برروح شهدای شاهچراغ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
خدا لعنتش کنه خون زایران بیگناه رو میریزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
خدا لعنتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
خدا لعنتشون کنه و از خدا میخوام که ریشه ی دشمنان رو نابود کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
انشالله خدا ریشه ی دشمنان رو نابود کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
خدا لعنتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
یه ایرانی
۱۰:۱۶ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
اونایی که وطن فروشی کردن الان چطورن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
غیر از شیعیان افغانی یک نفر افغانی را در ایران را ندهید برای رضای خدا تعداد زیادی در ایران هستند غیر از بدبختی چه سودی برای کشور دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
بنظرم اینا شاهچراغ رو با مشهد اشتباه گرفتن هی حمله میکنن اینجا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
کارگران سایت های زباله بیمارستانها هم افغانی هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
روح حاج قاسم سلیمانی شاد، بعد ایشان تروریست‌ها چقد جرات پیدا کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
نتیجه راه دادن افغانیا و پاکستانیا به کشور
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۶:۱۰ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
سلام برشهدا بعد از اینکه تخلیه اطلاعانی شدن باید جدی برخردکرد و همه آنها که در این کار دخیل هستند به اید اعدام شوند تا مزدوران بدانند وقتی وارد ایران شوند مرگ درانتظار آنهاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
منظوره ما از افغانی شیعیان هزاره نیست منظوره ما سایر اقوام افغانستان است که اکثرآ تروریست هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
عاجزانه از قوه قضاییه می خواهیم هر 8 نفر که در انجام این جنایت نقضش داشتند اعدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
آفرین به اون شیر مرد بر خلاف بعضیا که فقط حرف هستن اون وجودشو داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
آفرین به اون شیر مرد بر خلاف بعضیا که فقط حرف هستن اون وجودشو داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
آفرین به اون شیر مرد بر خلاف بعضیا که فقط حرف هستن اون وجودشو داشت
Iran (Islamic Republic of)
علی زنگوئی
۱۵:۰۶ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
جانم فدایش فرزندایران وکشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
منظورت کدوم شیر مرد ؟؟ من مثبت دادم به خاطر شیر مردی که تروریست ملعون رو گرفته .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
باعث تاسفه ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
باعث تاسفه ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
سلام ودرودبی پایان به سرداردلها عباس دوران کجایی که دوباره داعش پاشوازگلیمش درازترکرده خداراشکرایران مثل سلیمانیها زیادداره خدانیروهای امنیتی رادرپناه خودش حفظ کنه واونایی که قدرنشناس هستندوحرف مفت می نویسنداول ازخدامیخوام هدایتشون کنه اگرقابل نیستنداین منفقین داخلی نفهم زود از روی زمین پاک کنه
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا تقوی
۰۶:۳۴ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
ایشان از تاجیک های افغانستان هست ، هنوز نمیدونید افغانستان تاجیک‌داره .
وقتی افغان ها همینجور الکی وارد میشن ، میشه این
Iran (Islamic Republic of)
امیر اصفهان
۰۶:۱۵ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
با نگاه اول متوجه شدم که این فرد تروریست از کدوم دسترسی این مکان مقدس وارد شده ، باید فکری به حال امنیت مردم بکنند حرم عظیم شاهچراغ تا پای ورودیش خیابون باز شده و با ماشین میشه به راحتی تا یک قدمی این مکان اومد.
Netherlands
ناشناس
۰۱:۳۹ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
کشور افتاده دست افغانیها
تمام ساختمان سازیها برید کارگر غیر مجاز افغانی نشسته
جوونهای خودمون بیکارن
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۰:۵۸ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
سلام وخسته نباشید به عریزان زحمت کش نیروی انتظامی وسربازان گمنام ما چون دورازکشتی هستیم همیشه میگن ما جز شرمندگی چیزی دیگر نداریم و نباید داشته باشیم متشکریم متشکر خسته نباشید امام زمان پشت وپناهتان باشد دلاوران
Brazil
ناشناس
۰۰:۵۷ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
اون خدماتی رو باید بزارند رئیس حفاظت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
خدا رحمت کنه شهدای این حادثه ناگوار رو و آرزوی سلامتی برای مصدومان عزیزان گفتن هر چیز درست نیست و حق الناس رو رعایت کنید افغانستانی ها رو توهین و تخریب نکنید یادمان نرود جان فشانی های این عزیزان در دفاع مقدس و مخصوصا در جنگ با داعش در سوریه لطفا مواظب گفتار خودتون باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
افغانی ای که علیه امنیت کشور ما اقدام کنه باید دارش زد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر منافق
Iran (Islamic Republic of)
میریعقوب سعادتمند
۲۳:۴۹ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
درود بر آن مرد اولی که با شجاعت به این تروریست حمله کرد.منه جانباز دست اون آقا را می‌بوسم.
درود بر غیرت تو.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
عجیبه ،،خانه امن، مردم بدبخت ایران توی آلونک زندگی میکنن بعد داعشیا توی خونه امن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
ببخشیدا. چرا چرت میگی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
مرگ برآمریکا ،مرگ بر اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
مرگ برآمریکا ،مرگ بر اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
مرگ بر منافق
Iran (Islamic Republic of)
عبداله
۲۳:۱۱ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
آخه چرا باید دو مورد پیش بیاد چرا از حمله اول نباید درس گرفت که دوباره بخواد اتفاق بیوفته کوتاهی شده
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۲۳:۱۱ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
بعد از آن ۱۳ شهید رفتم شاه چراغ ، دیدم در ورودی هیچ تغییری حاصل نشده ، حتی یک گیت ساده نصب نشده است.
این ضعف مدیریت آنجاست
باید سریعا همه مدیریت آنجا تغییر کند
چطور برای یک کتک معلول بوشهری مدیر را عوض کردید و لی جان ۱۵ آدم مهم نبود!!
Iran (Islamic Republic of)
عبداله
۲۳:۱۱ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
آخه چرا باید دو مورد پیش بیاد چرا از حمله اول نباید درس گرفت که دوباره بخواد اتفاق بیوفته کوتاهی شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
البته شاهچراغ مرکز دینی نیست شاهچراغ یه مرکز شیعی مذهبی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
همچین باید بزنشش تا مثل سگ ولگرد زوزه بگشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
وضعیت همین است وقتی مسئولین کشور خود را به خواب می زنند و ایران پر شده از شده افغانستان و با اعدام مشکل حل نمی شود در ایران پر از از افغان های جنایتکار است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
حرومزاده ها مابا این کارها بیشتربه پای ایران می ایستیم جرات دارید مردونه بجنگید زنده باد شهدا و راهشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
آفرین خوب گرفتینش
منتهی چرا گذاشتیم بیایید داخل یا الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
خدا لعتتشون کنه ور افتند خیلی گریه کردم بر مظلومیت زائران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
انشالله هرچه زودتر اعدام بشه
Iran (Islamic Republic of)
اکبری
۱۷:۲۶ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
گنه کرد در بلخ آهنگری ... به شوشتر زدند گردن مسگری... مهاجم تروریست یک تاجیکستانی هست نه افغانی... چرا کازه و کوزه را روی سر افغانی می شکنید؟ مگر فاطمیون افغانی نیستند؟
United States of America
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
بحث کاسه و کوزه نیست ! بحث ورود غیر مجاز چند میلیون اتباع از افغانستان و .. است .. که هیچ حساب و نظارتی روی آن نیست ! که آثار بسیار زیان باری برای کشور در حال و آینده خواهد داشت.. باید یک تعداد محدود نهایت 2 میلیون نفر آنهم افراد و خانواده های شناخته شده در ایران اقامت داشته باشند..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
افغانستان هم تاجیک و پاکستانی داره
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۱۷:۱۵ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
برای این قضیه همه ما ناراحت هستیم. ولی یک سوال از خبرنگار عزیر. اشراف اطلاعاتی کجا رفته. علاجه واقعه قبل از وقوع باید کرد. الان هیچ ارزشی ندارد. پس دوستان الکی قمپوز در نکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۱۷:۱۰ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
پانزده کیلومتری مرز شمال غربی ایران سفارت رژیم غاصب صهیونیستی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
سلام ضمن محکومیت حادثه تلخ تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام را به خانواده ای شهیدان تسلیت میگویم خدا صبر بدهد و به مجروحان این حادثه تروریستی شفا عنایت کند
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۱۷:۰۵ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
سلام نمی‌دونم چرا بعضی از دوستان از رو احساس نظر میدهند
حتماً شما منظور از افغان ها همون قوم هزاره باشه که سالهاست تاوان کارهای اقوام دیگر افغانستان را میدهند
با اینکه قوم هزاره خود داغ دار از حملات داعش به مدارس مساجد مدارس خصوصی هستند . ًً
و حتی در گروه فاطمیون برای مبارزه با داعش جنگیدن
کاش همه را به جرم کسی دیگری مجرم ندانیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
بحث بین قوم هزاره نیست بحث کل افغانستان هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
ورودی مجهز به کد ملی کنید هر گیت با کد ملی باز شود از ورود افغانی ها و غریبه ها جلوگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
کم بگو افعانی شیعه هاشون عاشق ائمه هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
افغانی ها رو بیرون کنید. خیلی از این افغان ها با داعش و گروه های تروریستی در ارتباط هستند. آخه حماقت تا کی به حرف مردم گوش کنید دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
خجالت کشیدم چرا مردم باید اذیت بشن؟
چرا همیشه مردم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
چرا راحت اجازه میدین اتباع کشور های خارجی راحت وارد کشور بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
این احمق ها برن ایران خودرو وسایپا مدیر عامل این خودرو سازها روترور کنن تا مردم قدردانشان هم باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
اینها غلط میکنند به ایرانی چه خوبش چه بدش نگاه چپ کنند !
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۸:۱۰ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
مدیر ایران خودرو و سایپا در موضوع خودرو# هیچ کاره اند . صفر تا صد خودرو در اختیار دولت و مجلس است. عمده سهامدار ایران خودرو و سایپا دولت است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
لعنت بر عمر لعنت بر عثمان لعنت بر ابوبکر لعنت بر آن کسانی که در غدیر غم بودند دیدند پیغمبر مولایمان علی علیه سلام را جانشین خودش معرفی کرد ولی بعد انکار کردند باعث بانی تمام بدبختی مسلمانان اونا هستن الان هم چشم ندارن ببینن شیعه های علی چقدر زیاد هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
لعنت خدا بر دشمنان ایران اسلامی وشیعه ناب محمدی. الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۵ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
چرا حرفی میزنی که تفرقه بین مسلمانان ایجاد میکنه
کارت اصلا اصلا درست نیست
من یک شیعه هستم و عاشق دین و مذهب و امامان عزیزم
و با این کار شما شدیدا مخالفم
چون این کار دشمنه که بین مسلمانان تفرقه ایجاد کنه
تفرقه بنداز و حکومت کن
حرفتون کاملا نسنجیده و بی جا بود

اگر هم از قصد اومدی این حرف زدی و میدونی داری چی میگی
این رو بدون بین مسلمانان ایرانی چه شیعه چه سنی نمیتونید تفرقه بندازید
این حرکت شوم تفرقه رو خیلی وقت پیش تو نطفه خفه کردم
France
ناشناس
۱۵:۳۷ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
خود مردم بهتر از مامورین انتظامی و امنیتی از پس تامین امنیت حرم شاهچراغ بر میان ،مامورین محترم بهتره برن خونه هاشون صفا و لالا ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
مرگ بر دشمن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
درود خدا بر ملت شریف ایران مرگ بر منافق و داعش و .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
افغان ها را به ایران راه ندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
چه ربطی داره ما کلی فاطمیون داشتیم با داعش جنگیدن و شهید شدن واسه کشور ما شیعه خالص بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
دقیقا بفرمایید کجای این خبر نوشته ضاربا افغانستانی هستن؟؟
چشمها رو نباید بست و دهان رو باز کرد.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
من چند سال پیش در تهران ،رفته بودم مسجد خیابان رجایی، بهشت،تختی دیدم در مسجد نشستند گفتم چی شده عده‌ای خانواده اده افغانی نشسته بودن گفتن پسری ازما در پاسداری از حرم بی بی حضرت زینب سلام الله شهید شده .روحش شاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
مرگ بر تروریست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
خدا پدر محافظ حرم را رحمت کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
حقوق میگیرن وظیفشونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
لعنتی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
خدا پدر محافظ حرم را رحمت کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
درود بر ایرانیان غیور شجاع مرد که خادم عزیز جان بر کف بدون سلاح دنبال داعشی نحس دوید تا دستگیرش میکنه افرین به غیرتت امام زمان یاورت ان االله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
احتمالا از مرز جمهوری باکو وارد شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
لعنت بر تروریست و اغتشاشگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
اتباع خارجی رو بندازید بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
با عرض پوزش و عذر خواهی ، چرا باید از یه سوراخ ۲ بار گزیده شیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
واسه این که برا هر تصمیم و کاری فس فس میکنیم
برا ایمنی خودرو فس فس برا .... فس فس
برا کنترل مرز فس فس
برا امنیت حرم مطهر فس فس
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۵۰ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
لعنتی ها
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۴۴ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
سلام به نظرتون در قسمت اونجای که نوشته شده فوت نباید می نوشتید شهادت؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۴۴ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
شهادتش مبارک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
عوضش امنیت داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
امنیت داریم تو نمی بینی نمیشه به همه ی مردم مظنون بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
غده سرطانی منطقه باید نابود بشه بعد ریشه کن کردن این جانوران راحت تر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
شیرازم تسلیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
کل ایرانم تسلیت و آذربایجانم تسلیت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
وقتی دفعه پیش ک تروریستهای داعش از جمهوری آذربایجان گسیل شدن به شاهچراغ،باکو رو در مجامع و دادگاههای بین المللی نکشوندین و از حق ملت ایران دفاع نکردین باید فکر این روزها رو هم میکردین!مگه حکومت آذربایجان تروریسته ک تروریستها رو جا داده شمال ایران!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
سلام علیکم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
علیکم سلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
کشوری که برای مردم و امنیت ش ارزش قائل نیست، همینه.. وقتی سالانه چند میلیون نفر اتباع به راحتی وارد کشور میشن.. وضع اقتصاد و امنیت و.. همین است
Iran (Islamic Republic of)
روح الله
۱۴:۲۷ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
خدایش بیامرزد
Iran (Islamic Republic of)
پیروز
۱۴:۲۳ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
وقتی به گفته ی آقای میرسلیم ۲۰۶با لندکروز فرقی نداشته باشه ،وضع امنیت هم از این بهتر نخواهد بود . بله......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
نمی خواد دنبال علت بگردید
علت واضحه ،نمیخواد موشک هوا کنین، مرز رو ببندین و مهاجرین رو اخراج ، چند بار باید این نوع اتفاقات بیوفته تا به خودتون بیاد
حادثه مشهد ، شیراز از اتباع بودن ، نه از آسمون اومدن نه ایرانی بودن
ورود بی محابا مهاجر باعث ناامنی ه.کی می‌خوان اینو بفهمین ، کل دنیا فهمیدن
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۴:۲۱ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
داعشی ها بدون استثناء خبیث الولاده اند.
این نجاست را باید در ملاء عام اعدام کرد. شکی در حرام زادگی اش نیست.
Iran (Islamic Republic of)
یحیی
۱۴:۱۹ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
خدا رو شکر که امنیت داریم ،سردار رادان مچکریم . التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
ی عده نادان باز میگن کار خودشونه!کسی نیست بهشون بگه آخه دیوونه ن وقتی همه خبرگزاریها از موفقیت بزرگ در برگردوندن اونهمه پول ب ایران پره،بیان ی کار کنن ک این خبر تلخ جایگزین بشه!داعش و زاعش(زن،زندگی،آزادی)دو روی یک سکه صهیونن!
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۴:۰۱ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
مرگ بر همه تکفیریها و سلفیها و حامیان اونها .اینها هم عضو همون گروه بودن که توسط ترکیه و باکو به ایران فرستاده شدن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
چرا مجازات همچنین کسایی که آخر شرارت و جنایت هستند ،دیر انجام میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
بدلیل تخلیه اطلاعاتی و تخصصی و راستی آزمایی ها و...
خیلی دلایل دیگر که من و شما نمی‌دانیم و نباید بدانیم.
درود بر پاسداران فدایی ولایت
درود بر ارتش ولایی و دلاور
در ضمن پیشنهاد می‌شود که پلیس با سپاه ادغام شود.
تا فساد اداری که مردم با آن سر و کار دارند از بین برود.
مسئولین، کارهای شخصی خودشان را، شخصأ انجام دهند
نه با تلفن و سفارش...!!!
تا بدانند که مردم چقدر در سیستم اداری عذاب می‌کشند!
در همه ادارات اعم از بانک ها، بیمه ها و...
بخصوص پلیس...!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
میگن رئیس مجلس دستور پیگیری داده! دیگه کار تروریستها تمومه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
#هیرمند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
بله کار تروریستها تمام است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
اگه راست میگه آب رو از طالبان بگیره
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۳۷ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
درود خدا براون ماموری اول فیلم رو ببینید که تنهایی و با چه شجاعتی حمله میکنه به سمت اون تکفیری و با لگد دراز میکندش.خیلی دل میخاد بری سمت کسی که کلاش و ۸ خشاب داره و به نیت کشتن به همه تیراندازی میکنه .اگر اون مامور نبود امار کشته ها خدا میدونه چندتا بود .کاش یکی پیدا بشه از اون مامور جان برکف اون مامور نترس اون مامور امام زمان حرفی بزنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
آقای بادپا نیروی خدماتی حرم شاه‌چراغ که با رشادت خاص خود باعث دستگیری تروریست داعشی حرم ⁧شاهچراغ⁩ شد

دمت گرم آقای بادپا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
خدا پدر محافظ حرم را رحمت کند
خیلی دل می خواهد کسی دست خالی به طرف یک فرد مسلح که قصد ترور و آدم کشی دارد بروی و باهاش در گیر شود تا به دیگران آسیب نرسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
کارش شبیه شهید حمید رضا الداغی بود شهید غیرتمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
نیروی شرکتی است!
باید کادر رسمی بشه با 10 سال سنوات ارفاقی و جایزه ویژه و رئیس حفاظت بشه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
مامور نبود خدمات بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
تمام افغان ها را از کشور خارج کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
نظرتونه تاجیک هارو بیرون کنیم و با تاجیکستان اعلام جنگ کنیم؟ چون هم این هم قبلی تاجیک بوده و از مرزهای ترکیه و جمهوری باکو وارد شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
من خودم شیرازیم به توی منافق میگم اگه لشکرشیعه فاطمیون افغانستان نبود داعش تو رو خورده بود کوچولو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
جدا موافقم باید این هشتگ رو داغ کنیم،شیراز پر شده از افغان و یک شیرازی مثل من وقتی تو خیابون راه میره اگر یه افغان ببینه باید بترسه چون ممکنه تروریست بعدی اون باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
در حادثه پارسال هم افغانی بود، اما رسانه های دولتی میگفتن ازبک تبار!! این حادثه هم مثل قبلی میگن تاجیک تبار!! حادثه بعدی هم میگن مغول تبار
United States of America
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
هم این گروه و هم قبلی اکثرشون افغانی هستن .. البته افغانی های سنی و سلفی.. متنها تلویزیون میگه ازبک تبار یا تاجیک تبار که حساسیت ها در مردم مثلا کم بشه !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
منتظر خبر آماده باش یگان موشکی و پهبادی سپاه هستیم
سردار بسم الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
خدا را شکر که این بار به سرعت جلوی این تروریست گرفته شد.می تونست اوضاع وخیم تر هم بشه ، که الحمدلله هوشیارانه عمل شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
بزک نمیر بهار میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
بله اگر همین یک خشاب هم طرف مردم میگرفت خدامیدونه چی میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
تروریستها رو هر کجای دنیا هستند به شدیدترین وجه نابودشان کنید ، طوری که اثری ازشان نمونه . لعنت خدا بر کافران
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۱۲:۵۱ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
تا زمانی که افغان‌ها از کشور اخراج نشن کشور درست نخواهد شد، هم کلی کارهای ساختمانی رو اِشغال کردند و هم کلی جرم و جنایت انجام میدن
Iran (Islamic Republic of)
(*_*) bad boye
۱۴:۲۸ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
احسنت ،اتباع چهره شهرها رو خراب کردن ، انقدر احساس قدرت میکنن که دیگه نمیشه جلوشونو گرفت
Iran (Islamic Republic of)
۳۱۳
۰۶:۵۶ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
داداش سلام
همگی افغانی ها که بد نیستند مثلا مدافعین حرم شیعیان افغانستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
اینم اعدام کنید چه فایده باید ریشه را زد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
لعنتی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
حافظان امنیت ما ملت ایران از شما متشکریم وقدران شما هستیم دشمن کارش دشمنیس اینا جلو شما وملت قهرمان همیشه کم اوردن وانقدر کینه دارن دست به جنایت وفریب وحیلیه میزنن تا قدرت وبینش شما را زیر سوال ببرن اما ما ملت ایران عزیز میدونین شما نه تنها در ایران بلکه خارج از مرزها به امنیت ملت وکشورمون تلاش میکنین ایران وملت ایران دشمن زیاد داره واین دشمن در دوران تمام تلاش خود را کرده دست به فریب توطیه حیله اشکار پنهان زده تا نفاق درست کنه قدرت روبرو شدن را ندارن موزیانه ضربه میزنن اما همیشه با خفت شکست میخورن همیشه در سایه خداوند سالم باشین
Iran (Islamic Republic of)
azizmiar
۱۲:۳۱ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
از مسئولین ومدوین حرم شاهچراغ میخواهم امنیت این حرم نورانی امامت وولایت بیشتر کنن و درماه محرم هستیم همه عزادار امام حسین هستیم نگذاریم درد وغصه مردم بیشتر بشه گناه مردم چیه که امریکا وهم دستانش نمیگذارند آب خوش از گلوی ملت پائین بره هرروز یک دسیسه هرروز یک دخالت آیا واقعا حق ملت ایران اینست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
مرزها باید به شدت محافظت و بسته شوند و تمام ارتباطات و راههای ارتباطی تروریستها را هم شناسایی و رصد کرد و گیت‌های ورودی را هم در مسافتی صد تا دویست متری دربهای ورود گذاشت
Iran (Islamic Republic of)
Zagrosian
۱۲:۰۴ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
افغانستانی‌ها را باید در خراسان جنوبی اسکان داد و یا در شرق کشور و نه بیشتر
Iran (Islamic Republic of)
(*_*) bad boye
۱۴:۲۹ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
باید اخراجشون کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
نباید مهاجران در هر جای کشور باشند
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۵:۲۸ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
چرامیگید استان ما اسکان بدن خودمون کم بدبختی داریم اصلا کارنذاشتن واسمون مغازه زدن دیگه خربد و فروش خونه و ماشین دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
لطفا به خراسانیها رحم کنید باید مهاجران را بیرون کرد
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین
۲۰:۲۷ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
برای چی اونجا؟؟مگر ادم های خراسان جنوبی انسان نیستند؟؟باید از کشور خارجشان کنند نه اینکه به قسمت دیگری انها را فرستاد تا مردم انجا را هم بکشن و قتل عام کنند. تنها شما ادم نیستید که میخواهید امنیت داشته باشید مردم شرق و خراسان جنوبی هم انسانند. فقط به فکر خودت نباش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
به امید صحت و سلامتی و بهبودی کامل برای این هموطنان عزیزم.
خداوند به شما پزشکان هم خیر در دنیا و آخرت عنایت کند که خالطانه و با تمام توان در حال تلاش هستین خسته نباشید و خدا قوت .
Iran (Islamic Republic of)
بختیاریوند
۱۱:۵۴ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
درود بر سربازان گمنام امام زمان
مرگ بر تروریست ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
پنج نفر از مصدومین حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) به بیمارستان نمازی منتقل شدند که یکی از این افراد مرخص شده و هم اکنون یکی دیگر از مجروحین نیز در بیمارستان مسلمین بستری است.
۱۲
آخرین اخبار