استاندار کرمانشاه گفت : جلوگیری از قاچاق و هدر رفت سوخت و منابع انرژی در مرز پرویزخان از مواردی است که نیاز به جدیت و هماهنگی بین بخشی تمام دستگاه‌های اجرایی دخیل در مرز دارد.

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در حاشیه جلسه صادرات غیر نفتی استان کرمانشاه در پایانه بین المللی مرز پرویزخان، گفت : این جلسه با هدف بررسی واردارات و صادرات و مبادلات و فعالیت‌های تجاری پایانه مرزی پرویزخان در این گذرگاه رسمی با حضور سازمان‌ها و ادارات متولی دخیل در امر تجارت به منظور بررسی اشکالات و مسایل موجود برگزار شد و نیاز است تصمیم‌های جدی که باید بگیریم تا امور مرزی ما سامان دهی شود.

وی اظهار کرد: یکی از مباحث مهمی که باید به به طور جدی به آن بپردازیم ساده سازی آمد و رفت کالا و به موازات آن سامان دهی گمرکات استان و پایانه‌های مرزی است.

استاندار کرمانشاه گفت: تسهیل و تسریع در ورود و خروج کالا و به موازات آن فعالیت گمرکات پایانه‌های مرزی از اهداف برگزاری جلسه مرز در محل پایانه مرزی پرویزخان بود.

صحرایی اضافه کرد: تصمیم‌های امروز کمک می‌کند که ما از سرمایه‌های ملی و به طور خاص سوخت کشور بهتر استفاده کنیم و همچنین از هدررفت و قاچاق بی رویه‌ای که از مرز پرویزخان اتفاق می‌افتد جلوگیری نماییم و برای تحقق این مهم همکاری همه سازمان‌ها را می‌طلبد که این امر تحقق یابد.

وی ادامه داد: به زودی شاهد خواهیم بود که مرز پرویزخان با هماهنگی و سامان دهی بهتر در خدمت امور اقتصادی و عمرانی استان کرمانشاه و کشور قرار بگیرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.