برنامه‌های مختلف تلویزیونی با موضوعات اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، طی این هفته از شبکه افق سیما پخش خواهد شد.

ساعت ۱۷ روز‌های شنبه تا پنجشنبه برنامه‌ای با عنوان «خونه خودتونه» روی آنتن شبکه افق قرار می‌گیرد و موضوع آن سبک زندگی ایرانی اسلامی با اجرای مهدی اعرابی و محیا شفاعت و کارگردانی علی شعبانی است.

یکشنبه ساعت ۲۲ برنامه «نقش جهان» به صورت زنده روی آنتن شبکه افق می‌رود. محوریت این برنامه بر بررسی، مرور و تحلیل رویداد‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در عرصه بین‌المللی است.

از دیگر برنامه‌های پرطرفدار شبکه افق «انارستان» است که ساعت ۱۶ به صورت زنده روز‌های شنبه تا چهارشنبه از این شبکه پخش می‌شود؛ آرمان غفاریان و عترت اشرفی مجریان این برنامه و علی خواجه جوزم کارگردان آن است.

شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹ به صورت زنده برنامه‌ای تحت عنوان «فرامتن» روی آنتن شبکه افق می‌رود و موضوع آن تحلیل اخبار و موضوعات روز کشور در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی می‌باشد.

«جهان آرا» یکی دیگر از برنامه‌های شبکه افق است که در روز‌های شنبه و دوشنبه با موضوعات مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و اجرای امیر حسین ثابتی به صورت زنده ساعت ۲۲ پخش می‌شود.

برنامه اقتصادی «عیار» از دیگر برنامه‌های این شبکه است که سه‌شنبه‌ها ساعت ۲۲ روی آنتن می‌رود.

یکی دیگر از برنامه‌های شبکه افق که به سواد رسانه‌ای می‌پردازد؛ برنامه «۳۶۰ درجه» است که روز‌های پنجشنبه تا جمعه ساعت ۲۲ پخش می‌شود.

«وارونگی» با هدف پاسخ به شبهات و شایعات مطرح شده در فضای مجازی روز‌های شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۲۱ از شبکه افق پخش می‌گردد.

«مردم میدان» روایتی از پیشرفت و رشد کشور توسط اقشار مردم است که سه شنبه ساعت ۲۱ از شبکه افق پخش می‌شود.

«با هم وطن» روایتی از کار خیر گروه‌های مردمی در سطح جامعه است که پنحشنبه ساعت ۱۸ از شبکه افق پخش می‌گردد.

مسابقه تلوزیونی «رخداد» با موضوع تاریخ معاصر ایران روز‌های پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه افق می‌رود.

برنامه تلویزیونی «مرغ همسایه» روز‌های پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه افق می‌نشیند. این برنامه به شکلی تلاش می‌کند تا فضای شورای امنیت سازمان ملل را نشان دهد. آقای ذکریایی مدیر جلسه شورای امنیت است و به فراخور موضوع افرادی که در اطراف او نشسته‌اند نماینده به قول معروف ابر قدرت‌هایی هستند که فکر می‌کنند تمام جهان در دست آنهاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار