انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۶ میلیارد ریال در زنجان کشف شد

فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف پوشاک، پارچه و انواع کالای خارجی قاچاق از یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه پژو ۴۰۵ خبر داد و گفت: ارزش کالاهای کشف شده از این ۲ خودرو ۶ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار محمد طراقیه فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در پی اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر حمل کالای قاچاق با یک دستگاه خودرو سواری پژو و یک دستگاه اتوبوس مسافربری، مراتب توقیف این ۲ خودرو در دستور کار عوامل دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اطلاعات عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران پس از هماهنگی قضایی به محورهای مواصلاتی استان اعزام شده و یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و یک دستگاه اتوبوس مسافربری را متوقف کردند که در بازرسی از این ۲ خودرو انواع کالای قاچاق از جمله پوشاک، پارچه، لوازم آشپزخانه و ...کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: به منظور مبارزه با سرقت، دستگیری سارقان و کشف سرقت ها با تشکیل اکیپی مجرب از ماموران پلیس آگاهی و کلانتری های پنجگانه، ضمن انجام گشت زنی های هدفمند،طرح زاجرات در سطح شهرستان ابهر، به اجرا درآمد.

سرهنگ محمد مهدیخانی افزود: با هماهنگی به عمل آمده با مقام قضایی، در اجرای این طرح هفت سارق سابقه دار شناسایی و دستگیر شدند که ضمن اعتراف به ۶ فقره سرقت، مقداری کابل برق، ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه، یک فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو و ۲ فقره سرقت از مزارع کشف شد.

وی همچنین با اشاره به دستگیری یک نفر خرده فروش مواد مخدر و کشف ۳۱۹ گرم مواد مخدر صنعتی از وی، از تحویل متهمان به مرجع قضایی خبر داد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی و مجرمانه توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.