رئیس اداره گاز پیرانشهر گفت: ۸ طرح گازرسانی شهری، روستایی و صنعتی در این شهرستان در حال اجرا بوده که بخش مهم آن مربوط به گازرسانی ۴۵ روستای پیرانشهر است.

یونس آذریون رئیس اداره گاز پیرانشهر با اشاره به طرح حفرات خالی پیرانشهر به طول ۳۳ کیلومتر شبگه‌گذاری گفت: با پایان این طرح که از ۷۰ درصد پیشرفت برخوردار بوده هزار و ۵۰۰ انشعاب جدید در حفرات خالی نصب می‌شود.

وی با اعلام اینکه طرح گازرسانی به ۹ روستای محور کوپر که سه روستای آن باقی مانده و از ۹۰ درصد پیشرفت برخوردار است، افزود: در این طرح ۲۶ کیلومتر شبکه‌گذاری صورت گرفته و سه ایستگاه تقلیل فشار گاز هم احداث و ۷۶۰ انشعاب نصب خواهد شد.

آذریون اضافه کرد: طرح احداث خط تغذیه روستا‌های محور کوپر هم به طول ۲۸ کیلومتر درحال اجرا بوده و از ۹۸ درصد پیشرفت برخوردار است.

وی طرح گازرسانی به ۲۵ روستای محور بسطام بیگ بطول ۷۷ کیلومتر را طرح مهم دیگر شهرستان پیرانشهر اعلام کرد و گفت: این طرح که از ۸۲ درصد پیشرفت برخوردار است با هدف نصب هزار و ۲۶۰ انشعاب گاز در حال اجرا است.

رئیس اداره گاز پیرانشهر همچنین از طرح گازرسانی به ۱۶ روستای محور ریک‌آباد به عنوان دیگر طرح مهم پیرانشهر یاد کرد و افزود: این طرح به طول ۶۴ کیلومتر در حال اجرا است که تاکنون سه روستای آن گازدار شده و گازرسانی به مابقی روستا‌ها از ۵۵ درصد پیشرفت برخوردار است که در صورت اتمام ۷۰۰ انشعاب گاز در روستا‌های آن نصب می‌شود.

آذریون اضافه کرد:طرح احداث خط تغذیه روستا‌های محور ریک آباد نیز به طول ۱۳ کیلومتر به همراه احداث یک ایستگاه تقلیل فشار گاز درحال اجراست و ۵۰ درصد پیشرفت دارد.

وی با بیان اینکه گاز رسانی به چهار روستای محور گرده سور با ۲۷ کیلومتر شبکه‌گذاری دیگر پروژه پیرانشهر است، گفت: این پروژه از ۳۵ درصد پیشرفت برخوردار است که با اتمام آن نصب ۳۰۰ انشعاب گاز آغاز می‌شود.

وی در ادامه به طرح گازرسانی به مرز تمرچین اشاره و اضافه کرد: این پروژه به طول ۱۴ کیلومتر اجرا می‌شود که با توجه به شروع جدید آن، از پنج درصد پیشرفت برخوردار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.