زهرا بیات نائب رئیس سابق هیئت، به عنوان رئیس جدید هیئت والیبال قم انتخاب شد.

مجمع انتخابات هیئت والیبال استان قم با حضور رئیس فدراسیون و اعضای مجمع در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد و خانم زهرا بیات در دور دوم با کسب ۱۳ رای برای ۴ سال به عنوان رئیس هیئت والیبال استان قم انتخاب شد.

در این مجمع که ۴ کاندیدا برای ریاست هیئت ثبت نام کرده بودند مجید براتی پیش از آغاز مجمع انصراف خود را اعلام کرد و رقابت بین علیرضا منافی، علی بهلولی و زهرا بیات برای معرفی رئیس جدید والیبال قم آغاز شد.

در دور نخست انتخابات خانم زهرا بیات ۱۰ رای و علی بهلولی ۸ رای را به خود اختصاص دادند تا رای گیری به دور دوم کشیده شود و در نهایت خانم بیات با کسب ۱۳ رای برای ۴ سال سکان دار هیئت والیبال استان قم شد. 

همچنین در این انتخابات مهدی حلوایی به عنوان نائب رئیس، زهرا حیدرپور خزانه‌دار، ابوالفضل باقری منش، علی عبدالحی و سعید سادات خلیلی به عنوان اعضای هیئت رئیسه معرفی شدند.

رئیس فدراسیون والیبال کشور در این جلسه هئیت‌های والیبال را بازوان قدرتمند این رشته ورزشی دانست و با اشاره به جایگاه والیبال ایران در بین سایر کشور‌ها گفت: تیم ملی ایران در جایگاه ده کشور برتر جهان قراردارد که نشان می‌دهد والیبال کشور در ریل گذاری مناسبی قرار دارد.

محمدرضا داورزنی با بیان اینکه ۸۶ درصد هزینه‌های والیبال کشور از منابع مالی غیر دولتی تامین می‌شود بر تعامل و برخورداری از ظرفیت‌های استان‌ها تاکید کرد و افزود: هئیت‌های ورزشی نباید منتظر اعتبارات دولتی باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار