شناسایی ۵۸ واحد متخلف در البرز

رئیس اداره نظارت و بازرسی اتاق اصناف مرکز البرز از ممنوعیت بکارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در واحد های صنفی این استان خبرداد.

رییس اداره نظارت و بازرسی اتاق اصناف مرکز البرز از ممنوعیت بکارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز در واحد های صنفی این استان خبرداد و گفت: در اجرای طرح برخورد با صنوف متخلف در ارتباط با اشتغال اتباع غیرمجاز، ۵۸ واحد از اول خردادماه امسال شناسایی و به تعزیرات حکومتی البرز معرفی شدند.

مهدی سیاهوشی اظهار کرد: از ابتدای طرح ویژه ممنوعیت بکارگیری اتباع خارجی تاکنون ۴۷۳ واحد صنفی بازدید شده و تعداد ۵۸ واحد متخلف شناسایی شدند.

وی اضافه کرد: تصمیم ممنوعیت بکارگیری اتباع غیرمجاز برای ارتقای امنیت اجتماعی اتخاذ شده و از بکارگیری این افراد در مشاغل مختلف جلوگیری می شود.

وی بیان کرد: چنانچه متصدیان امور صنفی اتباع خارجی فاقد پروانه کار و یا افراد دارای پراونه منقضی کار را بکار گیرند با آنان برخورد قانونی خواهد شد.

سیاهوشی خاطرنشان کرد: روزانه گشت های ویژه با مشارکت فراجا و اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی واحدهای صنفی را بازدید و با تخلف بکارگیری نیروی غیرمجاز اتباع خارجی برخورد می کنند.

گفتنی است استان البرز بیش از ۱۲۰ هزار واحد صنفی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.