معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: ۳۱۱ طرح با اعتبار ۲۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت در استان به بهره برداری می‌رسد.

ابوالحسینی  معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در جمع اصحاب رسانه استان یزد، از افتتاح ۳۱۱ طرح در هفته دولت در استان یزد خبر داد و افزود: تلاش ما این است که این طرح‌ها در هفته دولت حتما به بهره برداری برسد و برای تسریع در امور تقسیم کاری صورت گرفته است. 

او، اعتبار این طرح‌ها را ۲۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان عنوان کردو افزود: بالغ بر ۲۳ هزار میلیارد تومان از این اعتبارات، نیز مربوط به طرح‌های اقتصادی است و نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری در یزد پویایی زیادی دارد.

ابوالحسینی با بیان اینکه سه هزار و ۲۶۷ میلیارد تومان هم اعتبار طرح‌هایی است که در حوزه‌های عمرانی استان یزد صورت پذیرفته است، گفت: در استان یزد هر هفته نشست‌های شورای مسکن در حضور تمامی دستگاه‌های مرتبط برگزار می‌شود و تصمیم بر این شد که طرح‌های نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی ساخته شود و در مواردی که طرح‌ها به مردم واگذار می‌شود نیمه ساز به آن‌ها واگذار شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با بیان اینکه تعدادی از واحد‌های نهضت ملی مسکن یزد در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد، عنوان کرد: یکی دیگر از مواردی که طبق قانون تکلیف شده بحث واگذاری زمین به واجدان شرایط طرح جوانی جمعیت است که استان یزد با تحویل سه هزار قطعه زمین، با فاصله بسیاری رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

ابوالحسینی به طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و افزود: تمام تلاش خود را به کار بسته ایم که واحد‌های احداث شده را سریعتر به مردم واگذار کنیم و پیش‌بینی می‌شود که نزدیک به یک هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی را تحویل متقاضیان دهیم.

او به طرح انتقال آب یزد اشاره کرد و گفت: این طرح نزدیک به ۸۰۰ کیلومتر طول دارد که پس از کلنگ زنی رئیس جمهور، طرح مربوط به ۴۰ کیلومتر آن تهیه و منابع اعتباری آن هم در نظر گرفته شده و همزمان هم کار در دو نقطه دیگر که در خارج استان یزد بوده آغاز شده و مناقصه آن هم انجام گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.