رسانه‌های صهیونیستی: تهدیدات گالانت برای نصرالله خنده دار است

رسانه‌های صهیونیستی در گزارشی تاکید کردند تهدیدات گالانت علیه حزب الله پوچ و بی معنی است و برای نصرالله خنده دار است.

رسانه‌های صهیونیستی در گزارشی تاکید کردند تهدیدات گالانت پوچ و توخالی است و این تهدیدات برای نصرالله خنده دار است. این رسانه‌ها تاکید دارند جنگ آتی برای رژیم صهیونیستی فاجعه بار خواهد بود.

به گزارش المیادین به نقل از رسانه‌های صهیونیستی، حزب الله سامانه‌ای جدید، پیشرفته و دقیق برای شلیک موشک‌های هدایت شونده طراحی کرده است که نگرانی شدید رژیم صهیونیستی را به همراه داشته است.

یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پیش از این گفته بود که در صورت وقوع جنگ تازه، لبنان را به عصر حجر بار می‌گردانیم. حزب الله نیز با اعلام آمادگی برای جنگ، تاکید کرد که این بار جنگ نه در جنوب لبنان بلکه در منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خواهد بود.

از سوی دیگر حزب الله در روز‌های گذشته برای نخستین بار تصاویری از سامانه موشکی هدایت شونده "ثار الله" در قالب تمرینات یگان «ضدزره» مقاومت اسلامی لبنان منتشر کرد.

این سامانه از دو پرتابگر تشکیل شده و دقت اصابت و انهدام اهداف و قابلیت استفاده در روز و شب را دارد و به راحتی قابل جابجایی و مانور است.

سامانه موشکی ثارالله سال ۲۰۱۵ به تشکیلات مقاومت اسلامی رسیده و در چند میدان از آن استفاده شده که نتایج بسیار خوبی به دنبال داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۲ مرداد ۱۴۰۲
ماشاالله حزب الله
و حزب الله هم الغالبون...
انشاالله
الحمدلله علی کل نعمه
آخرین اخبار