خبرنگاران افغانستانی پلی میان مسئولین و مهاجرین

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی قم با جمعی از خبرنگاران و فعالین افغانستانی حوزه خبر و رسانه دیدار و گفتگو کرد.

علی اکبر زارعی، مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی قم و رضا صالحی، معاون فرهنگی اتباع، به مناسبت روز خبرنگار با جمعی از خبرنگاران و فعالین افغانستانی حوزه خبر و رسانه دیدار و گفتگو کرد.

علی اکبر زارعی طی سخنانی در این برنامه، با گرامی‌داشت ياد و خاطره شهدای رسانه خصوصا شهيد محمود صارمی، از شهدای حادثه تروریستی کنسولگری جمهوری اسلامی در مزارشریف، روز خبرنگار را به خبرنگاران تبریک گفت و عنوان کرد تمام روند انعکاس اخبار و گزارش‌ها به دست خبرنگاران و اهالی رسانه رقم می‌خورد.

وی افزود: خدمات و برنامه‌هایی که در حوزه اتباع و مهاجرین خارجی از سوی مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران صورت می‌گیرد، باید اخبار این خدمات به گوش مخاطبین برسد، لذا خبرنگاران در اینجا پل ارتباطی میان مسئولین و مهاجرین می‌باشند. 

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی قم افزود با توجه به اینکه خبرنگاران افغانستانی در بطن جامعه مهاجرین هستند و از تمامی مشکلات مهاجرین اطلاع دارند، می‌توانند با انعکاس مشکلات آنان یاریگر مسئولین باشند.

زارعی با تاکید بر اهمیت انعکاس دو سویه‌ اخبار در این حوزه گفت: هم باید گزارش خدمات و برنامه‌های مسئولین نظام جمهوری اسلامی به مهاجرین توسط خبرنگاران منعکس شود و هم نقد و انتقاد و پیشنهادات کارساز از سوی خبرنگاران به مسئولین منتقل گردد تا بتوان در راستای حل مشکلات موجود اقدامات راهگشا روی دست گرفت.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی قم با اشاره به اینکه مسئولین دولت در حوزه خدمت‌رسانی هیچ تفاوتی میان مهاجرین و انصار قائل نیستند گفت: نگاه مسئولین دولت به مهاجرین و ارائه‌ خدمات به آنان بویژه بعد از روی کار آمدن دولت کنونی به مراتب تقویت شده است چرا که مسئولین نظام باور دارند رضایت خداوند در رضایت مردم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.