سرپرست تیم فوتبال تراکتور گفت: شاید منظور کرمانشاهی این باشد که بازی برگشتی هم با سپاهان داریم و بعید می‌دانم تهدید کرده باشد.

سعید مظفری زاده سرپرست تیم فوتبال تراکتور درباره وضعیت این تیم تبریزی اظهار کرد: بازیکنان دیروز استراحت کردند و امروز هم دور جدید تمرینات ما شروع می شود و برای بازی با پرسپولیس آماده می شویم.

مظفری زاده درباره اینکه کرمانشاهی مدیراجرایی باشگاه تراکتور  استوری گذاشته که  بازی با سپاهان برگشتی هم  دارد و سپاهانی ها این را تهدید برداشت کردند و می خواهند از کرمانشاهی شکایت کنند، گفت: من در جریان این موضوع نیستم اما فکر نکنم منظورش تهدید باشد و شاید منظورش این باشد که مسابقه برگشتی هم داریم و جبران نتیجه ای که در بازی رفت از دست دادیم هست و بعید می دانم که چنین چیزی باشد.

او درباره اینکه بازی با پرسپولیس را چطور می بیند، گفت: این بازی هم همانند سایر بازی ها است و با همان هدف جلو می رویم و تلاش خود را برای موفقیت می کنیم.

مظفری زاده درباره مصدومان و محرومان بازی با پرسپولیس گفت: فقط ما صفا هادی را نداریم که بازی قبلی کارت قرمز گرفت و اخراج شد اما مابقی بازیکنان را در اختیار داریم.

سرپرست تراکتور درباره وضعیت هوادار مصدوم این تیم گفت: خدا را شکر اتفاقی که برای این هوادار افتاد گویا مشکلش حل شد و خطر جدی برطرف شده است و فعلا تحت مراقبت است.

او درباره اظهارات خمز مبنی بر اینکه او  تیم تراکتور را در فصل نقل و انتقالات  نبسته است ، گفت:  در جریان مصاحبه مطبوعاتی خمز درگیر مسائل مربوط به مسابقه بودم و خیلی در جریانش نبودم. البته پیگیر مسائل شخصی ام بودم و به طور حتم پیگیر این موضوع هم می شوم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار