دادستان شهرستان ایرانشهر بر برخورد قاطع با افراد شرور، سارقین مسلح و مخلان نظم و امنیت تاکید کرد و گفت: دستگاه قضائی همواره حامی و پشتیبان مجموعه انتظامی در مقابله با مخلان نظم و امنیت است.

 دادستان شهرستان ایرانشهردر نشست تعاملی با فرمانده و جمعی از معاونین و رئیس‌های پلیس تخصصی انتظامی شهرستان ایرانشهر ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی حافظان نظم و امنیت، گفتد: تلاش مقتدرانه پلیس ایرانشهر برای ارتقاء نظم و امنیت اقشار مختلف مردم ستودنی است و دستگاه قضائی همواره حامی و پشتیبان مجموعه انتظامی در مقابله با مخلان نظم و امنیت است.

 سرهنگ"مهدی رشنودی"، نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های دستگاه قضائی از مجموعه انتظامی، با بیان این که تمامی مسئولان خدمتگزاران مردم هستند، اظهار داشت: یقیناً، امنیت پایدار در جامعه در گرو تعامل مثبت و سازنده، همدلی و همسویی دستگاه قضائی و نهاد‌های تاثیرگذار در امنیت با پلیس است.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشاره به این که افزایش تعاملات قضائی و انتظامی، امنیت جامعه را تضمین می‌کند، افزود: پلیس مصمم است با افرادی که در صدد برهم زدن آرامش اجتماعی جامعه و گسترش بستر‌های نا امنی در سطح شهرستان باشند برخورد قاطع کند.


   

برچسب ها: دادستان ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود رضایی
۰۷:۰۱ ۲۲ مرداد ۱۴۰۲
دادستان ایرانشهر اسمش چیه؟
آخرین اخبار