خانه فناور محیط زیست با هدف ارتقای شاخص‌های محیط زیست در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد راه اندازی می‌شود.

برای توسعه همکاری‌های آموزشی، تحقیقاتی، فناوری و اجرایی برای تقویت هر چه بیشتر ارتباط دانشگاه با صنعت و دستیابی به خودکفایی علمی و ارتقای سطح تحقیقاتی، تفاهم نامه‌ای بین دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و اداره کل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال‌وبختیاری به امضاء رسید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه با راه اندازی خانه فناور محیط زیست در دانشگاه زمینه ورود دانش‌های نوین به محیط زیست فراهم می‌شود؛ گفت: خانه فناور محیط زیست با هدف پذیرش و تقویت شرکت‌های فناور زیست محیطی در دانشگاه فعالیت خواهد داشت.


بیشتر بخوانید


ابراهیم رحیمی افزود: ارتقای مطالعات، پژوهش‌ها و تحقیقات علمی و دانش بنیان در حوزه محیط زیست، ارتقای توانمندی‌های فردی، سازمانی و مدیریتی صاحبان ایده و اختراع، توسعه استفاده از محصولات و خدمات صاحبان کسب و کار‌های فناورانه و دانش بنیان، بسترسازی برای توسعه کسب و کار‌های نوپای اشتغال آفرین، کارآفرینی، ایجاد و توسعه مشاغل سبز و استقرار معیشت پایدار و توسعه همکاری‌های فرابخشی جهت استفاده موثر از ظرفیت‌های علمی و فناوری از جمله وظایف خانه فناور در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد است.

رحیمی تصریح کرد: تقویت و توسعه همکاری‌های بین دو طرف با هدف دسترسی و بکارگیری دانش فنی و فناوری روزآمد در اجرای طرح‌های پژوهشی، آموزشی، مطالعاتی، توسعه‌ای، کاربردی و مشاوره‌ای با بخش پژوهش و مراکز تحقیقاتی به منظور دستیابی به سطح بهتر حفاظت از تنوع زیستی، حفاظت بهینه از منابع پایه (آب، خاک و هوا) و ارتقای دانش و فرهنگ حفظ محیط‌زیست در گروه‌های هدف از موضوعات این تفاهم نامه است.

این تفاهم نامه با حضور ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و سعید یوسف‌پور مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال‌وبختیاری در دو نسخه به امضاء رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار