سالاری گفت: متناسب با نیاز هر جایگاه، کارت آزاد سوخت در اختیار آن قرار گرفته و توقف سوخت‌رسانی با بهانه نبود کارت آزاد پذیرفتنی نیست.

سالاری گفت: معاون وزیر نفت گفت: یک کارگروه نظارت بر جایگاه‌های عرضه فعال کرده‌ایم که بازدیدهای سرزده به جایگاه‌ها دارند و به‌جایگاه‌هایی که می‌گویند کارت سوخت نداریم اخطار می‌دهیم.

او گفت: متناسب با نیاز هر جایگاه و میزان تردد و مراجعه‌ای که دارد، کارت آزاد سوخت در اختیار جایگاه‌ها قرار گرفته و توقف سوخت‌رسانی با بهانه نبود کارت آزاد، پذیرفتنی نیست.

معاون وزیر نفت گفت:هم‌اکنون حدود ۷۰ تا ۷۵ درصد عرضه بنزین با کارت سوخت شخصی صورت می‌گیرد که بر اساس قانون بودجه تا پایان شهریور باید این رقم به ۹۰ درصد برسد.

برچسب ها: کارت سوخت ، وزارت نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۴ ۲۲ مرداد ۱۴۰۲
یک کارگروه نظارت بر جایگاه‌های عرضه فعال کرده‌ایم که بازدیدهای سرزده به جایگاه‌ها دارند و به‌جایگاه‌هایی که می‌گویند کارت سوخت نداریم اخطار می‌دهیم.
Iran (Islamic Republic of)
کارگر پمپ
۲۱:۵۶ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
من کارگرم پمپ بنزین کارتا محدودیت میخورند کی پول میده پمپچی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
اول مرداد ماه رفتم پمپ بنزین حاجی اباد هرمزگاه داخل شهر پمپ چی گفت بنزین ازاد نداریم مسافر هم بودیم ساعت ده صبح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
جناب معاون، اصلا مهم نیست که تو چیو میپذیری، چیو نمیپذیری. مهم اینه که توی جایگاه به مردم بنزین نمیدن مگه اینکه یه پولی بزارن کف دست پمپچی.
چی میگی واسه خودت؟؟!
Iran (Islamic Republic of)
ع علیپور
۲۲:۲۱ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
بنده به عنوان کارمند جایگاه سوخت خدمت شما مشتریان محترم عرض می کنم که دقیقا بنا بر دستور شرکت نفت از ابتدای امسال کارت های سوخت جایگاه جمع آوری گردید،اون هم به خود شرکت نفت تحویل داده شد، فقط به ازای هر سکو یک عدد کارت سوخت تعلق میگیره با سهمیه ۸ هزار لیتر که اون هم بعد از ۶ ساعت تموم میشه و تا ساعت ۲۴ عملا استفاده از کارت سوخت جایگاه امکان پذیر نیست، پس آقای وزیر به مردم حقیقت را بگو
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۰:۴۷ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
اون ماه منو دخترم ۴ جایگاه سوخت رفتیم هر ۴ جا گفتن کارت نداریم تا رفتیم خارج از محدوده ساری یک جایگاه صف ایستادیم کارت داشت
آخرین اخبار