کریم پور گفت: ۸۱ درصد تامین مالی واحدهای راکد از طریق تسهیلات انجام و ۶۳ درصد تسهیلات توسط واحدهای راکد در تهران جذب شده است.

علی کریم پور دبیر اجرایی نهضت احیای واحدهای اقتصادی ریاست جمهوری گفت:  بخش خصوصی سرمایه گذاری در صنعت را با تکمیل زنجیره تولید پیش ببرد.

وی اظهار داشت: برای تکمیل زنجیره تولید و کمک برای احیای صنایع راکد باید از روش های نوین احیاگری بهره برد، آموزش های لازم به متخصصان احیای صنایع راکد داده شده است.

دبیر اجرایی نهضت احیای واحدهای اقتصادی ریاست جمهوری گفت: امروزه تامین مالی در صنایع با تسهیلات روش مناسبی نیست و باید تامین مالی با روش های جدید انجام و روش های تامین مالی باید از متخصصان و مشاوران استعلام شود.
کریم پور افزود: متاسفانه در تامین مالی صنایع مشکل داریم و باید در این راستا از متخصصان و مشاوران خبره استفاده شود.
وی اظهار داشت: در کل کشور ۵۲ هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ توسط متخصصان احیاگر در حال احیا با روش های نوین و علمی است.
معاون استاندار لرستان و فرماندار ویژه شهرستان بروجرد گفت: بانک ها به مصوبات ستاد تسهیل تولید بی تفاوت هستند.
مسلم مرادی افزود: بانک ها برای رونق تولید و اشتغال همکاری نمی کنند، بانک ها برای تولید مشکل ساز هستند، بانک ها با پولی که در اختیار دارند می توانند تولید و اشتغال را رونق دهند.
وی اظهار داشت: در شهرستان بروجرد پای کار تولید و اشتغال هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا از صبح امروز شنبه دبیر اجرایی نهضت احیای واحدهای اقتصادی ریاست جمهوری به همراه فاطمه مقصودی نماینده مجلس و برخی از معاونان اقتصادی و سرمایه گذاری استانداری لرستان از واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل و فعال شهرستان بروجرد بازدید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.