۲۳۰ برگ سند مالکیت تک برگی برای زمین‌های دولتی استان اصفهان اخذ شده است.

معاون املاک وحقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: این سند‌ها از ابتدای سال تا کنون برای زمین‌های دولتی این استان به مساحت ۲۱۳ هزار و ۶۲۴ مترمربع بوده است.


محمد کیانی افزود: با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغی به منظور اجرای قانون جامع حدنگار، این اداره‌کل در خصوص امضای قرارداد با مشاوران صاحب صلاحیت برای اخذ اسناد مالکیت دولت به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن اقدام کرده است.


او اضافه کرد: بیش از ۱۶ هکتار زمین تحصیل شده و در راستای تأمین خدمات در محدوده و حریم شهر‌ها، تا کنون افزون بر ۱۰ هزار و ۵۰۰ مترمربع زمین با کاربری خدماتی واگذار شده است.  


معاون املاک وحقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اخذ ۲۱ رأی قطعی برای رفع تصرف و خلع ید و قلع و قمع زمین‌های دولتی این استان در سال‌جاری افزود:پارسال هم ۴۱ مورد آراء قطعی در این باره اخذ شده است.


کیانی در پایان گفت: با توجه به توافق بین وزارت خانه‌های راه و شهرسازی و جهادکشاورزی مبنی بر تحویل و تحول و تغییر نمایندگی اسناد مالکیت زمین‌های داخل و خارج از حریم، از ابتدای سال تا کنون صورتجلسه تحویل و تحول ۸۰۰ هکتار زمین تنظیم شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.