مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: بیش از ۹۰ درصد زمین طرح نهضت ملی مسکن، تعیین تکلیف شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی  استان اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: از بین بیش از ۴۳۰ سرپرست خانوار متقاصی در طرح نهضت ملی مسکن این استان، افزون بر ۱۴۸ هزار نفر تأیید شده که ۵۰ درصد ساکن کلانشهر اصفهان و بقیه در ۱۰۰ شهر این استان هستند.

علیرضا قاری قرآن افزود: از ثبت نامی‌های اصفهان برای متقاضیان شهربهارستان ۲۶ هزار واحد و برای شاهین شهر ۱۰ هزار تأمین شده و در حال ساخت است و برای مازاد آن‌ها که ۴۰ هزار نفر هستند در قالب شهر جدید چهارم مصوب سفر وزیر راه و شهرسازی به این استان بوده است.

او ادامه داد: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن به ۴۰ هزار متقاضی به صورت ۱ تا ۳ نفره، در استان اصفهان هم زمین واگذار شده است.


قاری قرآن اضافه کرد:در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در در شهر‌های کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت استان اصفهان، تاکنون زمین برای ساخت ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد به صورت ویلائی انفرادی و گروهی (۲تا۳ طبقه) تأمین شده که بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ واحد به صورت انفرادی است.


مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اضافه کرد: از تعداد ۶ هزار و ۲۷۷ واحد انفرادی، حدود ۳ هزار و ۶۷۵ واحد به متقاضیان اختصاص یافته که باتوجه به شهر‌ها و طرح‌های مختلف، در حال اخذ پروانه، اجرای فونداسیون و اجرای اسکلت و سقف است.  


قاری‌قرآن افزود:در شهر‌هایی که زمین مورد نیاز برای واگذاری ویلایی به متقاضیان حائز شرایط وجود ندارد، به زودی تأمین زمین این شهر‌ها با روش‌های دیگر تعیین تکلیف می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.