مسافری که با اقدام به موقع کارکنان مترو به زندگی بازگشت

اقدام به‌موقع کارکنان مترو، جان یک مسافر را نجات داد.

محمد نزدیک بخش مسئول کارشناس ایستگاه میدان جهاد با بیان اینکه آقای مهدی پور در سکو ایستگاه میدان جهاد متوجه حضور مسافری بدحال می‌شود، اظهار کرد: هوشیاری این مسافر به علت افت شدید فشار بسیار کاهش پیدا کرده بود. به‌سرعت و با راهنمایی تلفنی اورژانس اقدامات اولیه برای بالابردن فشار این مسافر را آغاز کردیم و با برانکارد ویلچری وی را به اتاق خودم منتقل کردیم.

وی با بیان اینکه به علت ترافیک ابتدا موتورلانس به ایستگاه رسید افزود: اقدامات درمانی با حضور پرسنل اورژانس ادامه پیدا کرد و بیمار از حالت بحرانی خارج شد؛ اما با توجه به شرایط بیمار درخواست آمبولانس شد و وی را به بیمارستان منتقل کردند.

نزدیک بخش ادامه داد: خوشحال بودم که هنگام خروج از این اتاق، مسافر حال بسیار بهتری داشت. 

وی در پایان با اشاره به اینکه این مسافر چند روز بعد برای تشکر از اقدم به‌موقع پرسنل به ایستگاه آمده بود گفت: مسافر به ما گفت پزشک اورژانس گفته که فشار بسیار پایین بوده است و اگر اقدامات اولیه تا رسیدن اورژانس انجام نمی‌شد اتفاق تلخی رقم می‌خورد و من خدا را بابت اینکه توانستم کمک‌حال این مسافر باشم شکر می‌کنم. نه‌تن‌ها من بلکه همه همکارانم در ایستگاه‌ها تمام تلاش خود را می‌کنیم تا مسافران به‌سلامت از ایستگاه‌ها خارج شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
ایول دارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
امروزم‌ یه پسره تو قطار حالش بد شد مردم تو ایستگاه پیاده اش کردن
آخرین اخبار