سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر یکی دو مربی برنامه مرا قبول ندارند نظرشان محترم است اما ما کار خودمان را می‌کنیم.

 
 
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران، کارلوس کی‌روش که برای تماشای دیدار ملوان و شاهین بوشهر به انزلی سفر کرده بود در بین دو نیمه بازی نشست خبری کوتاهی برگزار کرد و در مورد اینکه چرا برای اولین بار سفر به انزلی را در لیگ برتر انتخاب کرده، ‌گفت: این اولین بار نیست که لیگ برتر را در ورزشگاهی خارج از تهران تماشا می‌کنم. علت سفرم به انزلی بازیکنانی بود که در دو تیم شاهین و ملوان حضور دارند و من روی آنها تمرکز دارم و برای ارزیابی بازی این بازیکنان به انزلی سفر کردم.

سرمربی تیم ملی در مورد اینکه سعید سالارزاده، محسن مسلمان و پویا نزهتی از ملوان مدنظرش هستند یا نه،‌ گفت: برخی از این اسامی درست است و برخی نیز در اردوهای قبلی تیم ملی حضور داشتند. تمام نفراتی که در اردوهای قبلی به تیم ملی دعوت شدند را همواره مورد ارزیابی قرار می‌دهیم تا آمادگی‌شان را بررسی کنیم. زمان اعلام فهرست تیم ملی نزدیک است و می‌خواهیم این نفرات را زیر نظر داشته باشیم و بهترین تصمیم را در مورد فهرست تیم ملی بگیرم.

کی‌روش در پاسخ به سؤال خبرنگاری که گفت چرا بعد از مرخصی بلند مدت به یک باره اردویی 12 روزه برای تیم ملی در نظر گرفته و مربیان لیگ برتری با این تصمیم مخالفند، تصریح کرد: من پیش از این یکبار به این سؤال جواب دادم و اکنون نیز آن را تکرار می‌کنم. وضعیت به گونه‌ای است که باید بهترین برنامه‌ریزی و آماده سازی را برای تیم ملی داشته باشم. مسئولیت من بردن ایران به جام جهانی است. من در قبال 75 میلیون ایرانی احساس مسئولیت می‌کنم و وظیفه خود می‌دانم که بهترین تصمیم را بگیرم.
فدراسیون هم از برنامه من حمایت می‌کند. اگر یکی دو مربی این برنامه را قبول ندارند نظرشان محترم است اما ما کار خودمان را می‌کنیم.

سرمربی پیشین رئال مادرید در مورد ال کلاسیکو و اینکه طرفدار کدام تیم بود، اظهار داشت: ال کلاسیکو را ندیدم زیرا می‌خواستیم صبح زود راهی انزلی شوم. من همیشه طرفدار فوتبال خوب هستم و رئال مادرید و بارسلونا از بهترین باشگاه‌های دنیا هستند و به این دو تیم احترام می‌گذارم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار