معاون توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر گفت: ۵۳ هزار میلیارد تومان در راستای توسعه زیرساخت های بندری و بنادر کشور صورت گرفته که ظرف دوسال آینده به اتمام می رسد.

 

آقای علی فتحی گفت:  مجموع سازمان بنادر در بخش زیر ساخت های دریایی و بندری ۵۳هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده که ظرف امسال برخی از آنها  به اتمام می رسد و برخی دیگر در سال آینده  و ا ظرف دو سال  آینده به اتمام می رسد.

به گفته  معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریا نوردی، ۲۲ هزار میلیارد تومان  برای اجرای  ۳۱ پروژه نیاز داریم و  ۳هزار و۹۰۰ میلیارد تومان پروژه های مردمی و  توسعه بنادر کوچک  در دست اجرا است که این اقدام  در  جای خودش قابل توسعه  است، علاوه بر توسعه در بنادر بزرگ در بنادر کوچک این سرمایه گذاری انجام شده است.

 او ادامه داد: ۱۹۲ پروژه به ارزش ۹ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان قابل توجه است و پروژه ها به اندازه توان ملی  در بخش های مختلف در زنجیره تامین انجام شده است.

 فتحی گفت: ۴۹ فروند ساخت شناورها داریم که ارزش ریالی آنها ۱۴۲ میلیون یورو است و در تمامی ساخت آنها از توان داخلی استفاده شده  که  برای تقویت صنایع دریایی هم استفاده شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار