معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی اردبیل از تصویب اجرای هشت طرح پیشنهادی در کمیته فنی سرمایه گذاری در اردبیل خبر داد.

نگار سریع‌الاطلاق گفت: اواخر هفته گذشته ۱۱ پرونده در جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری استان در حضور اعضا مورد بررسی قرار گرفت و پرونده‌ها شامل طرح احداث پنج هتل ، سه مجتمع گردشگری ، ۲ سفره خانه سنتی و یک مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی بود که می‌تواند ظرفیت مهمی به تاسیسات گردشگری استان اضافه کند.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل می گوید: حجم سرمایه‌گذاری این پروژه‌ها مبلغی بالغ بر ۲ هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده و برآورد می‌شود با اجرای این پروژه‌ها برای ۲۴۴ نفر شغل ایجاد شود.

به گفته او، این ۱۱ پرونده مربوط به شهرستان‌های اردبیل، نمین، بیله‌سوار، پارس‌آباد و مشگین‌شهر است که اعضای کمیته فنی با هشت پرونده موافقت کردند ، ۲ پرونده برای بررسی بیشتر به جلسه آینده کمیته موکول شد و یک پرونده نیز مورد مخالفت اعضا قرار گرفت.

استان اردبیل با جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، اقتصادی و مذهبی در ۱۲ شهرستان، در شمال ایران واقع شده و از مقاصد اصلی از گردشگران داخلی و خارجی است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
به نظر من در شورابیل اردبیل یک سرزمین موج های ابی مدرن و یک آکواریوم بزرگ در اردبیل بزنن خیلی خوب میشه