معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای نخستین مرتبه در تاریخ استان، دانش آموزان ۹ استان کشور برای حضور در رقابت‌های ورزشی به این استان وارد شدند.

فرشید کرمی معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش آموزان استان‌های یزد، قم، کردستان، بوشهر، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، خوزستان و لرستان به همراه مربیان و سرپرستان خویش وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شدند.

وی افزود: رقابت‌های ورزش دانش آموزی در ۲ رشته هندبال و طناب زنی برای نخستین مرتبه در تاریخ آموزش و پرورش این استان از ۲۱ مردادماه جاری به میزبانی شهر یاسوج آغاز می‌شود.

کرمی ادامه داد: یک هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز، ناظر و داور از سراسر کشور برای شرکت در مسابقات هندبال (پسران و دختران) و طناب زنی (دختران) تا سوم شهریور ماه آینده میهمان استان کهگیلویه و بویراحمد خواهند بود.

به گفته معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، برای برگزاری باشکوه این مسابقات همه تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: این رویداد ورزشی از نظر اقتصادی، گردشگری و فرهنگی کمک زیادی به معرفی استان در سطح کشور خواهد کرد و فرصت مناسبی است تا دستگاه‌های اجرایی استان از جمله سازمان گردشگری و شهرداری‌ها نیز با برگزاری برنامه‌های جانبی، جشنواره‌ها و برپایی اردو‌های گردشگری بتوانند به معرفی جاذبه‌های استانی بپردازند.

کرمی تصریح کرد: از همه ظرفیت‌ها برای میزبانی شایسته این دوره از رقابت‌ها استفاده خواهیم کرد تا خاطره‌ای ارزشمند برای دانش آموزان ورزشکار در سفر به این استان به یادگار بماند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.