دبیرکل حزب پایداری گفت: بدترین دوره مجلس دوره ششم بود که مجلس به حاشیه رفت و دچار سیاسی بازی شد.

صادق محصولی دبیرکل حزب پایداری در برنامه صف اول شبکه خبر با عنوان نقش گروه‌های سیاسی در انتخابات رقابتی گفت: ممکن است فردی دارای تحصیلات بالایی باشد، اما تجربه لازم در این امر خاص را نداشته باشد. طی بیانیه‌ای که دادیم از نخبگان دعوت کردیم به انتخابات بیایند و در پیش ثبت نام شرکت کنند.

وی اظهار کرد: همانطور که قانون مشخص کرده نهاد‌های دولتی باید نقش جناحی در انتخابات نداشته باشند و مشوق مردم برای حضور و فرصت برابر برای نامزد‌ها تا از ظرفیت‌های مختلف دولت از جمله صداوسیما برای معرفی برنامه هایشان استفاده کنند. در انتخابات ریاست جمهوری بستر این بهتر فراهم است، اما در انتخابات مجلس به خصوص در شهرهای بزرگ مثل تهران که بعضا سه هزار نفر شرکت می‌کنند صداوسیما این ظرفیت را ندارد تا این‌ها بیایند برنامه‌هایشان را بگوید البته صداوسیما میتواند از شبکه‌های استانی و فضای مجازی فعالیت‌های خود را گسترش دهد. برنامه صف اول هم در این جهت است که دیدگاه‌ها مطرح شود که از این بابت از صداوسیما متشکرم.

باید مردم را به مشارکت حداکثری دعوت کرد

دبیرکل حزب پایداری بیان کرد: سیاست‌های ابلاغی که به صورت سیاست‌های کلان انتخابات از طرف رهبر انقلاب مطرح شده دارای بند‌های مختلفی است. از جمله آن‌ها مستقیم و غیرمستقیم فراهم کردن زمینه بالا آمدن زمینه نامزد‌های انتخابات به صورت اصلح و شایسته سالاری تاکید شده است.

وی ادامه داد: به طور کلی باید دقت شود که سیاست‌های ابلاغی انتخابات از سوی رهبر انقلاب ابلاغ شده و همه باید آن را اجرا کنند از جمله صداوسیما. الان باید مردم را به مشارکت حداکثری دعوت کرد و نظر مقام معظم رهبری این است که حضور گسترده مردم تضمین کننده ثبات و پیشرفت کشور است و همچنین دیدگاه‌های گروه‌های مختلف کشور بیان می‌شود.

مشارکت مردم انقلاب را حفظ کرده است

محصولی بیان کرد: قطعا کسانی که مخالف حضو گسترده مردم هستند اگر نگوییم از سر جهل است در مسیر دشمن هستند و ممکن است برخی از سر جهل در مسیر دشمن باشند. مشارکت مردم انقلاب را حفظ کرده است. از اول که بحث سازندگی شکل گرفت و بعد منافقین که مردم را ترور کرد بعد جنگ شد و حضور مردم در دفاع مقدس بود و مردم با حضور گسترده توانستند جنگی که از طرف ابرقدرت‌ها دشمن را حمایت می‌کردند پیروز میدان باشند. در مراحل بعدی که دشمن به صورت نرم افزاری وارد شده و جنگ ترکیبی راه انداخته است. عدم حضور مردم یعنی خواست دشمن و توصیه دشمن به ضدانقلاب است که مشروعیت نظام زیر سوال برود. 

دبیرکل حزب پایداری اظهار کرد: در ۲۲ بهمن که بعد از ۴۵ سال نسل عوض شده مردم با اقتدار شرکت می‌کنند لذا دشمن از این می‌ترسد.

وی اضافه کرد: جریان‌های داخلی که صدای دشمن را منعکس می‌کنند با تهدید و تشکیک در انتخابات در صدد این هستند که مشارکت را به حداقل برسانند، اما مردم هوشمند و هوشیاری داریم و امید است در انتخابات آخر سال با حضور گسترده خود نتیجه درخشانی را رقم بزنند.

حضور در انتخابات واجب شرعی است

محصولی گفت: آمار ۲۴ هزار نفری که دیروز شنیدم نشان از استقبال خوبی دارد و انشالله این مشارکت در صحنه عمل تحقق پیدا خواهد کرد و از مراجع عظام تقلید و رهبر انقلاب بار‌ها شنیدیم که حضور در انتخابات واجب شرعی است و جبهه پایداری به حضور گسترده مردم حساس است و خواهان حضور مردم است و عدم حضور را گناه تکلیف الهی می‌دانیم.

وی بیان کرد: در قانون اساسی جایگاه مجلس خیلی بالاست. در قانون اساسی قوای ما به طور مستقل هستند و کلیه عملکرد دولت باید زیر نظر مجلس و نظارت هم با مجلس است. مجلس خانه امید ایرانیان است و بالاترین فضائل ملت باید آنجا جمع شوند و نمادی از ملت باشند.

دبیرکل حزب پایداری اظهار کرد: اگر مجلس بتواند مشکلات مردم را خوب درک کند و قوانین خوبی وضع کند و نظارت خوبی بر اجرا داشته باشد مردم هم خوشحال می‌شوند. جایگاه مجلس بسیار مهم و خطیر است.

چشیدن طعم فقر ملاک مبارزه با فساد نیست

محصولی درباره خصوصیات یک نماینده مجلس و تلاش حزب در معرفی افراد با صلاحیت گفت: اگر نماینده‌ای روحیه لازم فسادگریزی و فسادستیزی نداشته باشد آنگاه در مواقع حساس دچار لغزش می‌شود.

وی ادامه داد: اگر کسی وابستگی داشته باشد اگرچه شعار هم بدهد، اما نمی‌تواند با فساد مبارزه کند. در شرایط مساوی اگر شخصی طعم فقر را چشیده باشد، ارجحیت دارد. صرفا طعم فقر چشیدن هم مهم نیست بلکه باید وضعیت مردم را درک کند. یعنی این خصوصیت به تنهایی ملاک نیست.

دبیرکل حزب پایداری بیان کرد: همه در ادعا ممکن است خودشان را فسادستیز معرفی کنند، اما هر کسی باید خودش را در عمل نشان دهد.

محصولی تصریح کرد: افرادی که سابقه درخشان در حفظ استقلال کشور دارند، باید معرفی شوند. افرادی هستند که به نهاد مستقل انقلاب در کشور حمله می‌کنند، اما خودشان را برانداز نمی‌دانند البته نقد اشکالی ندارد، اما حمله به بنیان‌های نظام غلط است.

مجلس ششم به اپوزیسیون تبدیل شده بود

وی گفت: کسی که می‌گوید که اگر آمریکا به ما حمله کند ما از بین می‌رویم، این فرد قطعا دچار ترس شده است. اگر ایمان ما به حد امام خمینی(ره) برسد قطعا از چیزی به غیر از خدا نمی‌ترسیم.

دبیرکل حزب پایداری اظهار کرد: بدترین دوره مجلس دوره ششم بود که مجلس به حاشیه رفت و نمایندگان به جای اینکه به فکر مشکلات مردم باشد دچار سیاسی بازی شدند. مجلس این دوره خودش تبدیل به یک اپوزیسیون شد.

محصولی در خصوص عدم دخالت سایر نهاد‌ها در روند انتخابات، گفت: عدم دخالت قوا در انتخابات توصیه رهبر انقلاب و نص قانون است و باید از آن اطاعت کرد. مصلحت نظام در عدم دخالت سایر قوا و نهاد‌ها در روند انتخابات است.

محصولی بیان کرد: دخالت نیروهای مسلح و نهادهای حاکمیتی در انتخابات تحت هر بهانه‌ای خلاف شرع است.

وی اضافه کرد: در بحث نظارت بر عملکرد نمایندگان، قطعا انتظارات ما بیش از این است.

دبیرکل حزب پایداری بیان کرد: طرح مقابله با تحریم‌ها و جوانی جمعیت اقدامات خوبی بود که در مجلس فعلی به سرانجام رسید همچنین طرح مقابله با تحریم‌ها و جوانی جمعیت اقدامات خوبی بود که در مجلس فعلی به سرانجام رسید.

محصولی درباره انتخابات تناسبی و لغو آن گفت: این مورد دارای نقاط ضعف و قوتی است که امیدوارم در آینده اصلاح شود.

وی گفت: سلفی با موگرینی در مجلس یک حقارت بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۰۵ آذر ۱۴۰۲
یادتون به فیلم علی ع هست
برادرش به خاطر فقر و گرسنگی و از سر نداری ،خواست بیشتر از بیتالمال بگیرد .و از سر حرص و طمع نبود که میخواست بیشتر بگیرد از سر نداری و فقر و عیاولواری بود ،،و امام چه جواب داد

ای محصولی ها آیا اینگونه بودید و هستید ؟؟؟؟ ما نمیدونیم واقعا کدوم طرف راست میگه
وای به حال شما پل صراط اگر گقته های رقیبتان درست باشد
ما نمیدونیم کدام طرف راست میگه اما خدا که میبیندو میدادند همان بس هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۲ مرداد ۱۴۰۲
شما برو به ثروتهای آنچنانیت برس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۲۲ مرداد ۱۴۰۲
موگرینی با اون قیافه نچسبش نود درصد مجلس به فنا رفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
واقعا راست میگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
من با افتخار رأی میدهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
لطفا نخبگان اقتصادی و علمی وفرهنگی وسیاسی کاندید شوند به خاطر کشور و مردم کشورشون
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۳۳ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
سلام به راستی که مجلس ودولت شرمنده من کارمند سازمان اموزش فنی وحرفه ای هست که2سال مداوم از شرمندگی در مقابل خانواده وبی عدالتی در حقوقها داد میزنیم ولی کو گوش شنوا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
من هم ناراضی هستم از مسئولان ولی رای می دهم چون دوست ندارم دشمن داخلی و خارجی پیروز شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
رسیدگی به مشکلات مردم هم از اهم واجبات شرعی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
در.جایی که هیچ سازمانی و قانونی برای نظارت بر نمایندگان مجلس نیست انتخابات باعث هیچ پیشرفتی برای مملکت نمیشه ... چون خود نماینده قانون گذار هست نمی گذارند هیچ قانونی برای نماینده ها برای عملکرد مالی و رفتاریشون نوشته بشه و هر کاری که دلشان بخواهد انجام می دهند و پایبند به قانون نیستند.... مثلاً فساد مالی و اخلاقی و ادرای از حوزه قدرت داشته باشند هیچ نهادی نمیتونه زیاد جلوی اونها رو بگیره ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
کجای قرآن کتاب خدا گفته ؟رای ندادن به افراد جا طلب فرصت طلب به فکر کشور و مردم نیستند گناه کبیره هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
بی زحمت بفرمایید ثروت تون رو از کجا آوردید تا برسیم به انتقاد از بقیه افراد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
یارانه ندادن از پول نفت به کارمند با دو تا بچه گناه کبیره است نه شرکت در انتخابات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۱ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
یعنی الان وضع از اون موقع بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
الان مملکت رو آتشفشانه تقصیر مجلس قبلیه یا فعلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
مقصر اصلاح طلبان هستند چه در مجلس چه در دولت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۲ مرداد ۱۴۰۲
یه اصل ایزو میگه هشتاد درصد تقصیرات بخاطر فرایندهاست نه افراد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
دخالت بعضی از نماینده در انتصابات باعث دلسردی مردم شده ، اگر خواهان مشارکت مردم بیشتر هستید،باید جلوی این روند غلط گرفته شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۱ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
برادر نماینده مجلس در شهر سرپلذهاب در کوچکترین موضوع حتی جابجایی یه کارگر شهرداری دخالت میکند وای به حال نماینده که در پشت پرده چه کارهای انجام میدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۰ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
حدود ۴۵ سال از انقلاب می گذرد و نماینده های آمدن و رفتن وباز ...
ولی هیچ کار مفیدی انجام ندادند برای مردم نماینده بعد انتخاب خادم دولت است نه خدمتگذار مردم پس رای ندی بهتره چون ۱۶ ساله تو جهرم یک نماینده با پارتی و خرج کردن پول وارد مجلس می شه و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۴ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
اگر باشرکت نکردن در انتخابات گناه است ،اشکال نداره من می خوام گناه کنم،به نظر من اگر من برم در انتخابات شرکت کنم گناه کردم ،دولتی که برا ی مردمش ارزش قائل نیست من هم برای دولت ارزش قائل نیستم
Iran (Islamic Republic of)
محمد خسروی
۱۹:۰۲ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
بابا لااقل یه حداقلی از تاریخ و سیاست و یاد بگیرید بعد استخدام بشید تو حتی نمیدونی مجلس ششم کی بوده ، قضیه موگرینی کی اتفاق افتاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۷ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
مجلس ششم نمونه خودتحقیری بود یعنی بعضی نمایندگان آن اینقدر پست و وابسته به غرب بودند که برای کاسه لیسی با موگرینی سلفی گرفتند
واقعا باهیچ محلسی قابل مقایسه نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
مجلس ششم با موگرینی سلفی گرفت ؟ مجلس ششم همون تحصن معروف که اونم به خاطر خودشون بود نه مردم . این مجلس هم همینه همشون دنبال سود خودشون هستن از میرسلیم که دیگه تابلو شده تا قالیباف که حتی پوشک نوه اش رو هم از خارج کشور میاره و یا توجیه کردن دنا پلاس و حرکت عنابستانی و شاسی بلندا و ... و کثیف تر اینکه به این مجلس میگن انقلابی در صورتی که منافقانه بیشتر بهشون میخوره چون با شعار شفافیت وارد مجلس شدن ولی زیر حرف خودشون زدن از هر کی هم می پرسی میگه نه من موافق بودم بقیه مخالف بودن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۲ مرداد ۱۴۰۲
اون موقع موگرینی کجابود !!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۶:۱۶ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
جبهه پایداری یکی از بهترین قوانینی که از دوران حضور در مجلس به تصویب و اجرا رسانید طرح پلیس امنیت اخلاقی و یا به عبارتی گشت ارشاد بود که اخر و عاقبتش با این آبرو ریزی بود که نصیب نظام جمهوری اسلامی کرد خدا آخر و عاقبت ما را با این آقایان ختم به خیر کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۲ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
بدترین دوران مجلس همین الان است که خبری ازش نیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
بقال نمیگه ماستم ترشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۴:۵۰ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
اگر روزی امثال شما را محاکمه کردند که از کجا آورده اید آن موقع انقلاب به راه خون شهیدان رفته است .
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۴:۱۱ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
در هوای گرم تابستان فعالیت حشرات موذی ، مانند سوسک های فاضلاب بسیار بیشتر می شود و این موجودات کثیف و پلید ، به یکباره هجوم می آورند.
وقتی مردم انقلابی ، عرصه را خالی بگذارند ، جیره خواران و مزدوران غرب لیس ، همچنین منافقین و اشرار ، با هجوم حداکثری و اظهار فضولات ، سعی در برانگیختن احساسات عمومی و نشان دادن جمعیت پر تعداد از مخالفان را دارند.
ما منکر مشکلات عدیده اقتصادی نیستیم ، اما این بیچارگی ها نتیجه ی 8 سال نفوذ عده ای جاسوس چند تابعیتی اصهال طلب هست.
طبق قانون مجلس چطور وزیر سابق بهداشت (فرانکنشتاین) دولت فری دون ، سر از کانادا در آورده؟
چرا خانواده های هزار فامیل متقلب که در همه ی جناح و گروهک های سیاسی حضور فعال دارند و جز تقلب و دروغ و عوام فریبی ، حاصلی نداشتند 2باره تایید صلاحیت می شوند؟

تنها راه کار جلب اعتماد عمومی ملت : شفافیت ، رسواسازی چند تابعیتی ها ، اجرای عدالت و مساوات واقعی و انجام مجازات سخت و سریع برای مسئولین خطاکار نفوذی ست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۸ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
کار نکردن مسئولان برای مردم گناه کبیره است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۴ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
چرا نظر مخاطبین را نمیزاری مثل گلچین روزگار نظرات موافق خودتون میزاری خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۹ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
حقارت فقر ملت است بی مسکنی ارزوی داشتن خودرو مسافرت تفریح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۲۲ مرداد ۱۴۰۲
من نمی دانم این سیل خودروهایی که هر پنجشنبه جمعه ها جاده های شمال را قفل می کنند کیا هستند از کره مریخ می آیند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
مجلسی که از مردمی نیس نبوده ونخواهد بود هرگز چه مجلسی مجلسی که با احزاب میاد وهر کدوم دنبال منافع حذبن مردم کجای کارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۱ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
این بابا خودش پرونده زیاد داره و مولتی میلیاردر هست هر موقع راجع به اموالت از کجا آورده ای پاسخ دادی بیا در مورد بقیه نظر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۰ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
الان خوبه ؟؟؟ معیشت مردم ؟؟ حق و‌حقوق مردم ؟؟الان راضی هستید ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
ما کارمندان آموزش فنی وحرفه ای در بدترین حالت معیشتی به سر میبریم کجاست اون عدالت در پرداخت که وعده میدادین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
حقارت را دیدیم مقایسه احترام در دنیا اقتصاد پول ملی ارزش پاسپورت در دوره پهلوی....و فساد جنایت ایران فروشی به چین و روسییه فقر ملت بی ارزشی پول ملی پاسپورت در حکومت کنونی خواستید بیشتر حقارت رو میگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
مجلس همه چیزش حقیر شده ، هر وقت از تلویزیون پخش میشه ، درست مثل کلاس اولی هاست ، شلوغ و‌پرسروصدا ، داد و بیداد ، حتی ادبیات صحبت کردن هم وجود ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
بدترین دولت در این چهل سال دولت احمدی و جنا بعالی هم ردترین وزیر بی تدبیر بوده و اثار المال احمد وشما تا سالها مردم اذاب می دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
اکثر کارهای نمایندگان مجلس شرم آور بوده و هست . لطفا یک مورد اقدام مثبت ذکر کنید که مردم هم راضی باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
الانم از همه دوره ها قبلی افتضاحتره ما باید بگیم یا شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
خدا هست فقط برای مردم، گناه هست فقط برای مردم ، فقر هست فقط برای مردم، و شما مسولین که نه بازنشست میشید. و نه می میرید، صاحب جان و مال و فکر و ... مردم هستید، مخالفت با خواست شما گناه کبیره ، این هم خواهد گذشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
تو از کجا پیدات شد زمان احمدی نژاد هر چا وزیر پیدا نمیشد تو میشدی وزیر بدون هیچ تخصصی چون میلیادر بودی
بور عمو حناتون پیش مردم رنگی نداره شاسی بلندها را نماینده ها گرفتن و تو این 4 سال کاری نکردن انتظار دارین مردم بیان تو انتخابات شرکت کنند
Germany
ناشناس
۲۳:۴۱ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
مجلسی که نتونه جلوی چهار تا خودرو ساز وایسه و خودش ماشین بگیره بعد نماینده آشکار سازو بگیرن فایده نداره.الانم گروه بهمن گردن کلفت جواب مردمو نمیده.دیگه هرگز رای نمیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
بابا دولت کارخونه ومجلس همه با همن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
برو به آدم درست رای بده
منم همینطور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
گفت آنچه می یافت نشود آنم آرزوست
Iran (Islamic Republic of)
۴۴۴
۲۳:۲۱ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
برای هدر کردن بودجه مملکت توسط نمایندگان کناه کبیره حساب میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
اگر بنا بر انتخاب بدترین و بهترین باشد جناب مولتی میلیاردر باید خدمتتان عرض شود که بهترین مجلس ،مجلس اول بود و تا حدودی دوم و بدترین مجلس همین مجلس بلانسبت انقلابی یازدهم است ،مجلس ششم را شاید نتوان خوب گفت ولی بدترین نیست البته اگر کمی انصاف باشد
Iran (Islamic Republic of)
باحجاب
۲۲:۵۲ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
برای انتخابات لحظه شماری می کنیم
مخصوصا برای نمایندگان فعلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
حتما
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۰۴ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
خوش بحالت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۸ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
خخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
اصلا من میخوام با شرکت نکردن در انتخابات دچار گناه کبیره و گناه اکبر شوم ... نمایندگی مجلس یعنی بهترین حقوق و بهترین خونه و رسیدن از دنا پلاس به شاسی بلند رایگان ... تمامی قوای کشور چه اجرایی چه قضایی چه مجلس رانت و فساد هستش و مسئولین فقط فکر خودشون هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
اگه فکر کنی بااین حرفها زیر بار آمریکا واسرائیل وغربیها می رویم کورخواندید باید به زانو بگیریم وبگیم یا علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
مرگ برمنافق وغربکدا وغربگرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
پس برو راحع به گناه کبیره مطالعه کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۷ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
مرگ بر خودت تو چرا گر گرفتی چ ربطی داره منافق اونایی ک زندگی ملتو جهنم کردن ن مردم عادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۹ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
مرگ بر خودشیفته های کمونیست دوست مسلمان نما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
یه دوره سلفی میگرفتن دوره دیگه شاسی، فرقی با هم ندارن فقط سر مردم بی کلاه مونده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
کدام ماشین چرا بهتان می‌زنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
تو که نمی فهمی نظر نده
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی
۰۰:۴۳ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
تو ایی که میگی کدوم ماشین چرا تهمت میزنی ، آره پس بابای من بود که بخاطر شاسی بلند چندروز قهر کرده بود نمیرفت مجلس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
چرند نگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۹ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
نمی فهمی حواست به کاسه لیسی غرب است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
همه دزد رانت خوار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
احسنت! حق مطلب!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
آمریکا را میگی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
اصلا نظر شما مسولین برای ما اهمیت نداره
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۲:۳۰ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
حالت خوبه میلیاردر بزرگ؟ از نطر خودم شرکت در انتخابات هیچ هم واجب شرعی نیست. چند تا از روسای مجلس فرزندانشان آمریکا یا کشور دیگر خارج از ایران هستند؟ چند تا نماینده مجلس واقعا فقط باهدف خدمت کاندید میشن و نه بخاطر حقوق های کلان و مزایای بیشمار؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
شرکت کنید
شرکت در انتخابات حتی اگر رای سفید میدید
شرکت در انتخابات تو دهنی محکمیه تو دهن مزدورای بی شرفی که از امول مملکت و مردم میخورن دمشون برای ارباب تکون میدن
اگر شرکت نکنید دشمن با مزدوراش جولان میده و سوار کول مملکت میشن
دیدید که چه ظالمهای بی شرف و بی همه چیزی هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
شفافیت
شفافیت
شفافیت
شفافیت
شفافیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
الانم میلیون بار بدتر از اون موقع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
مجلس ششم بیشترین درصد نخبگان سیاسی رو در بین تمامی ادوار دارد.
بهترین مجلس تاریخ جمهوری اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
در تمام دوره‌های مجلس، فقط به فکر رانت و فساد و سیاسی بازی بودید، و هیچکدام از مشکلات مردم یا کشور را ندیدید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۱ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
مرگ برمنافق وغربگرا وغربگدا وخود تحقیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
بله مرگ بر منافق و غرب گرا و خود تحقیر

و همچنین مرگ بر بیسوادان منافق و ریاکاری که به اسم انقلابی با حرص ، ولع و طمع شدید خود به قدرت جای نخبگان مملکت را پر کرده و کشور را به قهقرا و ورطه نابودی و تورم افسارگسیخته کشانده اند !!؟؟

این دو قشر برای انقلاب ،ملت و مملکت سمند که انشالله خداوند شر این دو گروه را از سر ملت و مملکت کم کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
واقعا سلفی گرفتن بی معنی بود
Iran (Islamic Republic of)
کرمی
۲۳:۱۱ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
ببخشیداشتباه منفی زدم حق باشماست سلفی گرفتن بی معنی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
ضایع بود
Iran (Islamic Republic of)
اسمعیلی
۰۸:۰۶ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
با سلام/برخی ازنمایندگان فقط بلدند مدیران بی کفایت را برای جمع آوری ارا سرکار بیاورند وکار مملکت را ولش برای چند تا رای حتی حاضرند از بیت المال مایه بگذارند شورای نگهبان شرعاًوقانوناًمکلف است در خصوص اینگونه نمایندگان تصمیم انقلابی بگیرد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۳۹ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
هر کس رای بده قطعا از شرایط فعلی راضیه
فقط موقع رای گیری مردم هستن بقیه موارد خواص و مسئولین
من که رای نمیدم یا حق
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۲۱:۱۸ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
یه سری افراد بعضاً سطح پایین و بی‌لیاقت می‌شن نماینده؛ عموماً هم گَند می‌زنن و آبروریزی می‌کنن.
یک نماینده چرا این‌قدر هزینه می‌کنه که بشه نماینده؟
چون بَعدش وقت برداشتشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
اینجور صحبت کردن خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
در عوض اون زمان همچی ارزان وقیمت ها مناسب بود مردم زندگی بهتری داشتن
Germany
ناشناس
۲۱:۰۷ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
تنها مجلس واقعی و مردمی مجلس ششم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
چرت نگو آن هم مجلس خود باختگان و غرب زدگان بود نه نخبگان مملکت

مجالس اکثر مجالس خالی از نخبگان جامعه بوده و تک و توک نخبه های آن مانند شهید چمران هم به تنهایی حریف خیلی عقب مانده نمایندگان نمی شوند

مجلس باید جای نخبگان علمی و توانمند کشور باشد نه افرادی بیسواد و ناتوان
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۰۳ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
سلام
آیا دریافت خودرو شاسی بلند یک افتخار بود؟ برای چی باشگاه خبرنگاران جوان به این موضوع نپرداخت که چرا باید نماینده ای که این موضوع را افشا می کند متهم شناخته شود و به یک سال حبس محکوم بشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
بله اوج افتضاح یک مجلس بود که در کتاب گینس ثبت می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
لحظه عکس گرفتن برخی از نمایندگان با موگرینی آن هم با آن فضاحت برای من خاطره تلخی است که هرگز فراموش نمی کنم و هر موقع به یاد آن می افتم تمام وجودم از تلخی آن دچار عذاب می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
علاوه بر ان لحظه تلخ لحظه رد صلاحیت نخبگانی مانند احمدی نژاد و تایید صلاحیت شش کلاس های بیسوادی مانند رئیسی و زکانی که مدارک بی محتوای دکتری را تقدیمشون کردند هم بسیار بسیار تلخ بود .
شاید تلخ تر از عکس با موگرینی چون عکس با موگرینی کشور را عقب مانده نمی کند
بلکه تایید صلاحیت افراد بیسوادی که از بنگاهها تولید مدرک، مدرکی بی محتوا و بدون پشتوانه علمی اخذ کرده اند سبب عقب ماندگی و نابودی کشور می شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
خودتونم میدونین غرب خیلی پیشرفته تر از شماهاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
بله پیشرفته تر از ماست ولی ما نباید بشنیم و فقط پیشرفت های او و عقب ماندگی ها خود را ببینم

باید ما هم فعالیت های علمی و عملی خود را افزایش دهیم و علاوه بر اینکه به غرب برسیم باید از غرب هم سبقت بگیریم

ما می توانیم را یکبار زمان احمدی نژاد استارت زدیم و تو بسیاری از زمینه بسیار پیشرفت کردیم

فقط و فقط اگر شورای انتصابات شش کلاس های بیسواد را تنها تایید نکند بلکه نخبگان دانشگاهی و متعهد و متخصص بهترین دانشگاههای کشور تایید صلاحیت کند نه تنها پیشرفت ما سرعت می یابد و تضمین می شود بلکه از غرب هم پیشی خواهیم گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
چرت نگو لطفا اکثر دوره ها بی عرضه بودند صرف یک سلفی گرفتن بدی نمیشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
تمام ادوار مجلس یکی از یکی بدتر و بی خاصیت تر .هر روز بدتر از دیروز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
ممکن است فردی دارای تحصیلات بالایی باشد، اما تجربه لازم در این امر خاص را نداشته باشد. طی بیانیه‌ای که دادیم از نخبگان دعوت کردیم به انتخابات بیایند و در پیش ثبت نام شرکت کنند.

وقتی کسی از یک فارغ التحصیل ممتاز دانشگاه استفاده نمی کنه، اون هم نمی تونه تجربه کسب کنه پس چه جوری می گید که باید هم نخبه باشه و هم تجربه لازم رو داشته باشه؟
من معدل ارشدم در حد 19 است ولی جناب مسئول!، جناب دانشگاه! و جناب وزارت علوم! شما کی اومدید دنبال من؟!
اگر تبعیض قائل نباشید و به همه با دید یکسان نگاه کنید، اون وقت استعدادها کشف می شوند و پرورش پیدا می کنند و متخصص های لازم تربیت خواهند شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
خودت برو دنبالشون مملکت به شماها نیاز داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
گشتند شما احتمالا از دید اینا حضور نداشتی جناب آقای میثم لطیفی ابر مافیای این روزها بدون امتحان و آزمون استخدامی بجای نخبگان با پارتی بازی و رانت رئیس جمهور بعنوان معاون و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور منصوب شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
در یک‌سال از دوره مجلس ششم به جز بحث بودجه ، بیست یا بیست‌وپنج دقیقه درباره مشکلات اقتصادی مردم صحبت شده بود. باقی فقط سیاسی‌کاری و حزب بازی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
اختلاس، بی تدبیری، دروغ، عوام فریبی و،.... هم حرام شرعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
واجب شرعی ست نماینده که انتخاب میشه به حرفای که زده عمل کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۲۲ مرداد ۱۴۰۲
از مواد قانون اساسی هم چیزی بداند و سرش بشه
Iran (Islamic Republic of)
کارمند ساده
۲۰:۱۲ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
برای مطایبه است ، از کی مرجع تقلید شده اند که فتوی صادر می کنند.
آخرین اخبار