معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی :

آذربایجان شرقی از ارکان مهم جریان رسانه‌ای کشور است

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی را از گرانیگاه‌های مهم جریان رسانه‌ای کشور دانست.

آقای مهدی پور در نشست صمیمی با اصحاب رسانه آذربایجان شرقی با اشاره به نقش تبریز در حوزه رسانه گفت: آذربایجان شرقی همواره یکی از گرانیگاه‌های جریان رسانه‌ای کشور بوده است.

وی با اشاره به امکان تولید محتوا در هر نقطه از کشور گفت: امروز امکان تولید محتوا فقط در مرکز فراهم نبوده بلکه هر کس در هر جای کشور با حداقل امکانات هم می‌تواند وارد حوزه تولید محتوا شود.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ایجاد امکان رتبه بندی رسانه‌ها توسط استان‌ها گفت: با یک طرح مناسب در پی ایجاد این امکان هستیم.

وی با اشاره به حمایت‌های لازم برای خرید کاغذ نشریات نیز گفت: در بحث کاغذ تا سال ۹۷ هیچ حمایتی برای تهیه کاغذ صورت نمی‌گرفت اما در این سال برای اولین بار دولت وقت تصمیم بر واردات کاغذ گرفت تا در اختیار رسانه‌های مکتوب قرار گیرد ما نیز در دولت جدید وعده حمایت برای تهیه کاغذ را دادیم که خوشبختانه موفق به عملیاتی کردن آن شده‌ایم.

آقای مهدی پور با اشاره به مشکلات پایگاه‌های خبری در بخش بیمه گفت: مطالبه ما این است که تامین اجتماعی پایگاه‌های خبری را به رسمیت بشناسد تا پایگاه های خبری از همه شرایط سایر رسانه‌ها برخوردار باشند.

وی همچنین از حرکت رسانه‌ای استان در مقیاس بین المللی و نقش آفرینی نسبت به کشور‌های همجوار استقبال کرد و گفت: انتظار داریم تا در رخداد‌هایی همچون اربعین و انتخابات مجلس شاهد نقش آفرینی بهینه  فعالان رسانه‌ای استان  باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار