مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک مدعی شد عملکرد شاگردان مجتبی حسینی در دیدار با تیم فوتبال پرسپولیس نشان‌دهنده تصمیمات درست مدیران آلومینیوم بوده است.

محمد رجائیان درباره شکست تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: این بازی نشان داد که تصمیمات منطقی و درستی در مدیریت باشگاه گرفته شد. مجتبی حسینی به جوانان اهمیت می‌دهد و به بازیکنان ۱۸ ساله بازی داد. میانگین سنی تیم هفت سال کاهش یافته است و این مسئله برای جوانگرایی به فوتبال کشور انگیزه می‌دهد. تساوی بهترین نتیجه این بازی بود و پرسپولیس با بهره از تجربه خود پیروز شد.

حسینی مستحق جریمه و محرومیت نیست

وی در مورد محرومیت سرمربی آلومینیوم به‌خاطر اشاره به تصمیم تأثیرگذار داور بازی تصریح کرد: حسینی مردی جنتلمن و مبادی آداب است. او به کسی توهین نمی‌کند و به هیچ عنوان مستحق جریمه و محرومیت نیست. از سیاست فدراسیون مبنی بر برخورد جدی با حاشیه‌سازی، صحبت‌های خارج از قاعده و توهین به داوران استقبال می‌کنیم. با این حال حسینی مستحق یک تذکر شفاهی است و به نظرم اتفاق خاصی برای او نمی‌افتد.

به قضاوت داور اعتراض کردیم

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک درباره اعتراض این باشگاه به قضاوت امیرسامان سلطانی بیان کرد: با توجه به مستنداتی که در اختیار ماست، به عملکرد داور اعتراض کردیم. داوران نمی‌توانند از تجهیزاتی مانند هِدست و VAR استفاده می‌کنند و همه چشم‌های روی آنهاست. داوری نیست که خرید و فروش کند و آبروی خودش را با اشتباه عمدی زیر سؤال ببرد. ۳۰ کارشناس برای یک تصمیم داوری نظر می‌دهند که نیمی از آن‌ها نظر متفاوتی با نیمی دیگر دارند.

باشگاه‌ها با قانون سقف بودجه نمی‌توانند برای VAR اقدام کنند

رجائیان با اشاره به مصائب ورود کمک داور ویدئویی به فوتبال ایران خاطرنشان کرد: ورود VAR یک کار سنگین و هزینه‌بر است و باشگاه‌ها با سقف بودجه نمی‌توانند بودجه‌ای برای آن در نظر بگیرند. بهترین راه این است که ورزشگاه‌ها را از مطالبات فیفا به سیستم کمک داور ویدئویی مجهز کنیم. در این شرایط، مدیران عامل و سرمربیان هم نمی‌توانند از بار شکست تیم خودشان شانه خالی کنند و حق تیم‌ها اعاده می‌شود.

سخت‌ترین شرایط را برای جابجایی بازیکن تجربه کردم

وی درباره فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی باشگاه آلومینیوم در تابستان ۱۴۰۲ اظهار داشت: بازیکنانی را که حسینی خواسته است، به خدمت گرفتیم و کارت بازی همه بازیکنان ما پیش از هفته اول صادر شد. ما یک بازیکن را در لحظه آخر به خدمت گرفتیم. نمی‌دانم مدیران باشگاه‌ها چه رفتاری با مدیرعامل باشگاه سایپا کرده بودند، اما فرآیندی یک ماهه را برای جذب عارف حاجی‌عیدی از سایپا پشت سر گذاشتیم. برای این بازیکن سخت‌ترین شرایط جابجایی بازیکن را تجربه کردم!

از مذاکره با سایپا عذاب کشیدم

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در پاسخ به این پرسش که آیا رقم قرارداد چالش اصلی مذاکرات بین طرفین بود یا خیر، بیان کرد: برای رقم قرارداد به ما کمک کردند و این مسئله حل شد. با این حال مذاکرات و جلسات به گونه‌ای بود که دو دشمن با هم مذاکره می‌کردند و اصلاً به هم اعتماد نداشتند. من واقعاً عذاب کشیدم!

مدیرعامل سایپا جواب تلفن ما را نمی‌داد

رجائیان با گلایه از رفتار مهدی حسینی‌پور به تسنیم گفت: از رفتار مدیرعامل باشگاه سایپا انتقاد دارم که گاهی پاسخ تلفن ما را نمی‌داد. ممکن است پرداخت کامل پول دو روز طول بکشد. از مدیر برنامه‌های هانسل زاپاتا باید مبلغی جهت انتقال او پول می‌گرفتیم که انتقال ارز با تأخیر مواجه شد. ۱۰ جلسه با مدیرعامل سایپا داشتیم و روز‌های سختی را پشت سر گذاشتیم. نام سایپا که به میان می‌آید، عذاب می‌کشیم!

۳۵ میلیارد از فروش بازیکن درآمد کسب کردیم

وی در پاسخ به این پرسش که باشگاه آلومینیوم چقدر با فروش بازیکنان خود درآمد کسب کرده است، تصریح کرد: برای اولین بار در استان مرکزی، یک باشگاه از لحاظ درآمدزایی در میان سه یا چهار تیم اول لیگ برتر است. ما درآمد ارزی و ریالی ایجاد کردیم که می‌توانیم این روند را با جوانگرایی که مجتبی حسینی آغاز کرده است، پیش ببریم. حدود ۳۵ میلیارد تومان از فروش بازیکن درآمد داشتیم.

تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.