رفع خلاف ساخت و ساز در حریم شمال غرب تهران

شهردار منطقه۲۲ گفت: از دیوار و بنای غیر مجاز احداث شده توسط افراد سود جو و فرصت طلب در ایام تعطیلات در محدوده حریم منطقه ۲۲ رفع خلاف شد.

رضا شرفی صیانت از اراضی حریم منطقه را یکی از وظایف معاونت شهرسازی این منطقه عنوان کرد و گفت: توجه به سیاست و رویکرد مدیریت شهری در حفظ و صیانت از حریم شهر تهران، معاونت شهرسازی و معماری منطقه، دست اندازی به حریم شهر را خط قرمز خود می‌داند و با متخلفان که بی توجه به اهمیت اراضی ملی در حریم آن و با ساخت و ساز‌های بی رویه، توازن شهر و حاشیه آن را به هم می‌زنند برخورد قاطع دارد و موضوع را با جدیت پیگیری می‌کند واجازه نمی‌دهد افراد سود جو در این زمینه به مقصود خود برسند.

وی یادآور شد: همکاران ما در اداره حریم معاونت شهرسازی منطقه به محض اطلاع از ساخت دیوار وبنای غیرقانونی در حریم منطقه با کمک مراجع قانونی به محل موردنظر اعزام و نسبت به تخریب آن اقدام شد.

شرفی در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه ۲۲ با عملکرد خود در حریم منطقه اثبات کرده است که با ساخت و ساز‌های غیرمجاز و تصرفات غیرقانونی برخورد قاطع خواهد کرد و با ارجاع موضوعات به مراجع قضایی و بکارگیری ضوابط قانونی از این مسیر به هیچ عنوان اغماض نخواهد کرد.

برچسب ها: معابر ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۰۹:۰۴ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
این قدر برج تو منطقه ۲۲ ساختند آدم حالش به هم میخوره از اون منطقه
آخرین اخبار