کاهش چشمگیر تصادفات در معابر بزرگراهی و محلی شمال شرق تهران

شهردار منطقه ۴ گفت: با اجرای طرح‌های ترافیکی و اصلاحات هندسی در معابر منطقه ۴ میزان تصادفات نسبت به سال‌های گذشته کاهش چشمگیری پیدا کرده است.

علی اصغر کمالی زاده شهردار منطقه ۴ گفت: به منظور ارتقای سطح ایمنی معابر بزرگراهی و محلی این منطقه و تردد روان و آسان و امنیت جانی و روانی شهروندان گرامی با برنامه ریزی مطالعاتی و شناسایی نقاط کور و مشکل دار و همچنین بررسی نقاط تصادف خیز در منطقه توانسته ایم با ارایه راهکارهایی، چون اجرای طرح هندسی، نصب علائم ایمنی، نصب علائم انتظامی و راهنمایی و رانندگی، نصب چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و همچنین تغییر الگوی تردد برای ایجاد یک مسیر ایمن در منطقه آمار تصادفات منطقه را به حداقل برسانیم.

او اجرای اصلاحات هندسی با هدف کانالیزه کردن و جلوگیری از تصادف در مسیر‌ها را یکی از مهمترین این اقدامات عنوان کرد و گفت: ساماندهی وسایل نقلیه یکی از مهمترین اقداماتی بود که در کاهش آمار تصادفات نقش بسزایی داشته است.

کمالی زاده با اشاره به سایر اقدامات حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک در این طرح گفت: از دیگر پروژه‌های ترافیکی مؤثر در کاهش حجم ترافیک و تصادفات، تهیه و نصب چراغ راهنمایی در تقاطع‌های حادثه خیز، نصب سرپناه و جان پناه ها، ایمن سازی و روانسازی معابر، خط کشی محوری عابر پیاده، نصب تجهیزات ترافیکی بهسازی پل‌های عابر پیاده از دیگر اقداماتی است که با هدف افزایش ظرفیت معابر کاهش حجم ترافیک انجام شده است. 

وی ضمن تشکر از تعامل و همکاری بسیار نزدیک پلیس بزرگراه‌های تهران در اجرای این اصلاحات خاطر نشان کرد: این تعامل بسیار در اجرای این اصلاحات تاثیرگذار بوده و موجب سرعت بخشیدن در رفع مشکلات و نابسامانی‌ها ترافیکی منطقه بود که جای قدردانی و تشکر دارد.

برچسب ها: معابر ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار