مدیرکل راه و شهرسازی قزوین از واگذاری و تحویل واحد‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید مهرگان تا شهریور ماه امسال خبر داد.

سید علی هاشمی مدیرکل راه و شهرسازی قزوین گفت: تعداد واحد‌های مسکونی آماده سازی شده که در شهریور ماه امکان تحویل آن‌ها به متقاضیان وجود دارد حدود ۴۰۰ واحد است.

وی اظهار کرد: برای تحویل این واحد‌ها پرداخت حدود ۶۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان آورده متقاضیان نیاز است.

این مسوول با بیان اینکه برق رسانی به واحد‌های یاد شده در حال انجام است، اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم برای صدور پایان کار ساختمانی این واحد‌ها با شهرداری نیز انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین همچنین با اشاره به ساخت واحد‌های نضهت ملی مسکن در شهر‌های مختلف استان، گفت: پس از شهر جدید مهرگان بیشترین متقاضیان مربوط به شهر‌های اقبالیه، تاکستان و بیدستان هستند.

وی یادآور شد: مقرر است ۲۴ هزار واحد مسکن نهضت ملی در قزوین ساخته و در اختیار متقاضیانی که پیشتر واجد شرایط بوده و ثبت نام کرده اند، قرار بگیرد.

این مسوول در مورد هزینه‌های مربوط به زیرساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن نیز گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، یک‌سوم هزینه‌های مربوط به زیرساخت‌ها همچون آب، برق و گاز از سوی وزارت راه و شهرسازی توسط صندوق ملی مسکن و یک‌سوم دیگر از طرف وزارت نیرو و یک‌سوم نیز از سوی مردم تأمین می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین با بیان اینکه پیگیری افزایش میزان ارایه تسهیلات بانکی به متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان هستیم، اظهار کرد: همکاری متقاضیان در تکمیل پرداخت آورده و سهم خود منجر به تسریع در ساخت و تحویل واحد‌های در دست احداث خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۷:۱۰ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
با سلام خدمت مسئواین گرامی
ممنون از حمایت بی دریغ شما
دوستان مسکن قزوین دیگه واقعا نیاز به حمایت ندارن همه به فکر فروش امتیازشون هستن جهت پول پیش و ادامه زندگی مستاجری مرسی که پشت ما بودین
خونه که ندادین لاعقل پول پیش دستمون رو گرفت