سردار شاهوار پور گفت: ولایت مداری و توجه به شریعت از ابعاد مهم دینداری اسلامی بوده و مهمترین نقطه تفاوت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سایر ارتش‌های جهان، مکتبی بودن و توجه به بعد دینی سپاه است.

سردار شاهوار پور فرمانده سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان گفت:  ضرورت اجرای دوره‌های تربیت وتعالی خانوادگی کارکنان سپاه ولیعصر عج خوزستان  برای استحکام بنیان خانواده و تعمیق معنویت و بصیرت خانواده کارکنان مهم ارزیابی می شود و این برنامه از اولویت‌های سازمانی سپاه است.

او می‌گوید: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای تربیت دینی خانواده کارکنان یک دهه است که این دوره‌ها را در جوار بارگاه منور علی ابن موسی الرضا ع برگزار نموده که آثار برکات آن در زندگی فردی و سازمان کارکنان کاملا مشهود است. 

سردار شاهوار پور گفت: محور خانواده و نقطه اصلی کانون آن ((زن)) میباشد که همسران کارکنان نقش کلیدی در تربیت دینی فرزندان دارند و در موفقیت‌های سازمانی همراه و هم پای کارکنان در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن نقش ایفا میکنند.

به گفته او  با بهره مندی از معارف دینی، سبک زندگی اسلامی و توجه به منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی همواره سرمشق زندگی پاسداری شان باشد و همه فرماندهان و مسیولین در سپاه ولیعصر عج خوزستان نسبت به حمایت‌های همه جانبه از این دوره‌ها وبرنامه ریزی مناسب برای کمیت وکیفیت بخشیدن به اجرای مناسب این برنامه همواره کمک نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.