رسانه‌ها باید چشم بینا و گوش شنوای جامعه باشند

مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه رسانه‌ها باید چشم بینا و گوش شنوای جامعه باشند، گفت: رسانه علاوه بر اینکه حرفه‌ای‌تر از روابط‌عمومی‌ها باید موضوعات را رصد، سختی‌ها و مشکلات را هم پیگیری کند.

علیرضا کیخا  ضمن خداقوت گویی به خبرنگاران این رسانه با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام رسانه به ویزه شهید صارمی، بیان کرد:  وقتی مطالبه‌گری در مسیر اصلاح جامعه رقم بخورد منافع برخی به خطر می‌افتد و آنها قطعا با ادبیات مختلف و جذاب اقدام به تخریب می‌کنند که در این راستا اصحاب رسانه باید مقاوم و ایستاده باشند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید چشم بینا و گوش شنوای جامعه باشند، افزود: رسانه علاوه بر اینکه حرفه‌ای‌تر از روابط‌عمومی‌ها باید موضوعات را رصد، سختی‌ها و مشکلات را هم پیگیری کند، باید شجاعانه مسیر مطالبه‌گری به حق مردم را نیز دنبال کند، مطالبه‌گری هم باید برای اصلاح، رشد جامعه و حل مساله‌ها باشد.

مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان ادامه داد:صداوسیما یک نهاد حاکمیتی و انقلابی و راوی حال و آینده انقلاب اسلامی، پیشرفت‌ها و کاستی‌ها و مدافع آرمان‌های انقلاب اسلامی است باید مراقب باشد، از طرفی چون خبرگزاری ایرنا خبرگزاری نظام است نه یک قوه خاص؛ می‌توان گفت مأموریت‌های ما تا حدودی مشترک است از این‌حیث باید برای اثرگذاری بیشتر در کنار هم قرار گیریم و دوشادوش یکدیگر یاریگر و کمک‌حال هم باشیم.

کیخا خاطرنشان کرد: صداوسیما صدای مردم و سیمای مردم است، صداوسیمای مسوولانی است که خود را از آن مردم بدانند، همگان باید در این مسیر حریت و آزادگی خود را که یک سرمایه است حفظ کرده که نتیجه آن جز شهادت نخواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار