مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی گفت: هشت طرح آموزشی همزمان با هفته دولت در این استان آماده بهره‌برداری‌است.

جواد لنجابی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی گفت:  مدرسه ۹ کلاسه «پروین اعتصامی» ناحیه ۲ اراک، تکمیل و تجهیز اردوگاه پرورشی و کانون شهرستان خمین، تکمیل مدرسه ۲ کلاسه روستای «کله‌بید» خنداب و مدرسه راهنمایی ۱۲ کلاسه «عترت» دلیجان از جمله طرح‌هایی است که همزمان با هفته دولت در استان مرکزی بهره‌برداری می‌شوند.

وی ادامه داد: مدرسه سه کلاسه روستای خیرآباد شازند، مدرسه ۲ کلاسه روستای ایرفراهان و مجتمع آموزشی طالبی شهرستان محلات از دیگر طرح‌های آماده بهره‌برداری استان مرکزی است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی خاطرنشان کرد: ۴۶ کلاس درس با بهره‌برداری از این طرح‌ها به مجموع کلاس‌های درس این استان اضافه می‌شود.

لنجابی اظهار کرد: ۴۸۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای بهره‌برداری از این طرح‌ها از محل کمک‌های خیران و حمایت‌های بخش دولتی هزینه شده‌است.

گروه نوسازی مدارس استان مرکزی در سال ۱۳۵۵ شکل گرفته و در سال ۱۳۷۱ از گروه به‌ مدیریت و در سال ۱۳۷۷ از مدیریت به اداره‌کل تبدیل شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.