فرمانده انتظامی بروجرد گفت: فرد شرور که با سلاح سرد به ماموران پلیس شهرستان حمله کرده بود، دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ "مهدی مهدوی کیا"  فرمانده انتظامی بروجرد گفت: ماموران انتظامی حین گشت زنی در سطح شهر بروجرد به ۲ نفر موتور سوار توزیع کننده مواد مخدر برخورد می‌کنند.

وی اظهار کرد: یکی از افراد توزیع کننده موادمخدر با استفاده از یک تیغه قمه به سمت ماموران انتظامی حمله ور شده که در اقدام اولیه ماموران فرد شرور را مهار می‌کنند.

فرمانده انتظامی بروجرد بیان کرد: فرد شرور پس از آن با سلاح سرد به سمت ماموران حمله ور شده که ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح و همچنین شلیک تیرهوایی وی را از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار می‌دهند و بلافاصله جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل کردند.

سرهنگ مهدوی کیا اضافه کرد: در بازرسی از کیف کمری فرد شرور ۲۵۴ بسته مواد مخدر از نوع هروئین و شیشه به وزن تقریبی ۱۰ گرم و ۱۱۰ سانت به همراه ۷۹ میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر کشف شده است.

وی با اشاره به اینکه همدست وی نیز در محل دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد، ادامه داد: افرادی که به هر نحو بخواهند خدشه‌ای به امنیت و آسایش مردم وارد کنند بدانند برخورد پلیس و دستگاه قضایی با این افراد قاطع و قانونی خواهد بود.

 

برچسب ها: انتظامی ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.