پایان سفر استاندار به شهرستان نجف‌آباد با ۱۰۴ مصوبه

در سفر شهرستانی شورای اداری استان به شهرستان نجف‌آباد، در مجموع بیش از ۱۰۴ مصوبه برای حل مسائل، مشکلات، توسعه و آبادانی این شهرستان اخذ شد.

استاندار اصفهان گفت: در بیست و دومین سفر شهرستانی، شورای اداری استان با بازدید از طرح‌های نیمه‌تمام، واحد‌های صنعتی، طرح‌های مرتبط با نهضت ملی مسکن، طرح‌های بنگاه‌های اقتصادی و … مسائل مختلف شهرستان را مورد رصد و بررسی قرار دادند.


سیدرضا مرتضوی افزود: جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ویژه شهرستان نجف‌آباد با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و فعالان اقتصادی شهرستان برگزار و ۴۵ مصوبه در حوزه اقتصادی برای شهرستان اخذ شد.


او گفت: در حوزه عمرانی و زیرساخت نیز جلساتی با محوریت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ویژه شهرستان با حضور شهرداران، دهیاران، رؤسای شورا‌های اسلامی شهر و روستا انجام و ۳۶ مصوبه به تأیید و تصویب رسید.


مرتضوی گفت: در شورای اداری مشترک استان و شهرستان نیز ۲۳ مصوبه به تأیید رسید و در مجموع بیش از ۱۰۴ مصوبه برای حل کردن مسائل، مشکلات، توسعه و آبادانی شهرستان نجف‌آباد اخذ شد.


اوگفت: در گذشته ۴۵ واحد راکد و غیرفعال در سطح شهرستان نجف‌آباد بود که تاکنون ۲۲ واحد صنعتی راکد احیاء شدند و امیدواریم باتوجه به حمایت‌های مالی که در دو سال گذشته از شهرستان شده، در زمانبندی مشخص بتوانیم سایر واحد‌ها را به چرخه فعالیت بازگردانیم.


استاندار اصفهان عنوان کرد: همچنین ۹۶ واحد تولیدی طرح توسعه گرفتند که درصدد حمایت از این واحد‌ها نیز هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار