رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: برخی معابر و خیابان‌های شهرکرد به‌ویژه در محله منظریه به نام صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی نام گذاری می‌شوند.

اکبر ایازی در نشست با مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تأکید کرد: این سازمان برای نام‌گذاری برخی معابر و خیابان‌های شهرکرد به‌ویژه در محله منظریه به نام صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی با هدف حمایت از هنرمندان و فعالان این حوزه اقدام لازم را انجام می‌دهد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد افزود: این سازمان تابلو‌های تبلیغاتی سطح شهر برای معرفی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری را اختصاص می‌‍دهد.


بیشتر بخوانید


ایازی تصریح کرد: همزمان با روز جهانی گردشگری در پنجم مهرماه امسال سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری نسبت به برگزاری تور یک‌روزه گردشگری با هدف معرفی جاذبه‌های مرکز استان اقدام می‌کند.

وی یادآور شد: در صورت ثبت ملی بازار‌ها و یا کوچه‌های فرهنگی شهرکرد آمادگی تغییر نام این اماکن از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار