افتتاح استودیوی رادیو اینترنتی در شرکت برق کرمان

استودیوی رادیو اینترنتی روشنای کریمان در شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان افتتاح شد.

امیر جهانشاهی، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت:  رادیوی اینترنتی روشنای کریمان با همکاری و مشارکت اصحاب رسانه و گویندگان خبر صداوسیما استان کرمان در ستاد شرکت ایجاد و هم زمان با روز خبرنگار افتتاح شد.  

 او افزود: خبر رسانی، تولید محتوا و آثار نمایشی رادیویی، مسابقه، اطلاع رسانی، تهیه گزارش‌های خبری و گفت و گو‌های اختصاصی با مدیران صنعت برق  با هدف فرهنگ سازی مدیریت مصرف و پیک بارتابستان، اهداف مهم راه اندازی این رسانه است.

 جهانشاهی با بیان اینکه امروز به طور جدی نیازمند اطلاع رسانی شفاف، واقعی و متنوع هستیم،   بیان داشت: مخاطب حق دارد محتوای خوب ببیند و بشنود و هدف ما در این رسانه، توسعه و استفاده از ظرفیت همه سازمان  برای ارائه اطلاعات و اخبار است.

او افزود:  این دومین استودیوی رسانه‌ای در شرکت است که به صورت آفلاین برنامه‌ها در آن  اجرا و ضبط و در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر خواهد شد.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان تصریح کرد: پارسال استودیو خبر و اطلاع رسانی پیک بار در محل مرکز پایش این شرکت افتتاح که خوشبختانه مورد استقبال اصحاب رسانه واقع شد.  

او گفت: در این استودیو رادیویی برنامه‌های اطلاع رسانی پیک بار با حضور مدیران ارشد شرکت به صورت هفتگی و در قالب یک برنامه ۱۰ دقیقه‌ای مجری محور ضبط و پس از تدوین در قالب ۲ فایل تصویری و پادکست منتشر خواهد شد.

جهانشاهی بیان کرد: به طور جدی و با اطمینان می‌توان گفت این رسانه، یکی از مجهز‌ترین رسانه‌های اینترنتی صنعت برق استان کرمان می‌باشد که برای اهداف عالیه وزارت نیرو دولت سیزدهم برای نشان دادن قدرت عظمت و تلاش خدمتگزاران جمهوری اسلامی راه اندازی شده و امیدواریم که بتوانیم برنامه‌های خود را از این درگاه به اطلاع مردم برسانیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان با حضور در استودیو رادیو اینترنتی روشنای کریمان به عنوان اولین مهمان این برنامه ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه از زحمات خبرنگاران حاضر در استودیو تجلیل کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار