درودگر: هم داور بهتر می‌خواهیم هم بلیت ارزانتر!

مدیرعامل نساجی اعتراض هواداران به قیمت بالای بلیت را به حق دانست و از اصلاح قیمت‌ها خبر داد.

صادق درودگر مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران، ضمن تقدیر از حضور پرشور هواداران در بازی امروز بیان کرد: عشق و تعصب هواداران خونگرم ما همیشه زبانزد بوده و همان‌طور که مشاهده کردیم ۹۰ دقیقه با تشویق‌های بی‌امان حمایت خودشان را از تیم جدید این فصل نشان دادند. داشتن چنین هواداران فهیم و باغیرتی آرزوی هر تیمی است و به خود می‌بالیم که خادم این عزیزان هستیم.

وی با تشکر از اعضای تیم که در این بازی با تمام توان ظاهر شدند، افزود: می‌توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم، اما بخت با ما یار نبود، ولی باید توجه داشته باشیم که همیشه در بازی‌های ابتدایی لیگ، تیم‌ها با انسجام واحد و رسیدن به نقطه ایده‌آل کمی فاصله دارند و باید زمان و فرصت لازم را به تیم خودمان بدهیم تا به شرایط مطلوب و قرارگیری مناسب در شرایط مسابقات، برسند.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران نقطه عطف نساجی در این دیدار را حضور ۶ بازیکن جوان در اسکواد تیمی خواند و بیان کرد: واقعاً خوشحالیم که کادر فنی به بازیکنان جوان ما اعتماد کرده و امروز هم دو بازیکن جوانی که فرصت بازی پیدا کردند، خدا را شکر سنگ تمام گذاشتند.

درودگر درخصوص انتقاد هواداران نسبت به نرخ بلیت بیان کرد: صدای هواداران به گوش ما رسید. نباید تمام قصور قیمت بلیت را به حساب باشگاه نوشت، اما مطمئناً با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و حضور کثیر هواداران نوجوان و جوان در ورزشگاه، در بازی‌های آینده نرخ بلیت اصلاح خواهد شد. هواداران عزیز ما، سرمایه‌های اصلی باشگاه نساجی هستند و این عزت و بزرگی نساجی مرهون شور و اشتیاق مثال‌زدنی آنهاست.

وی در ارتباط اعتراض هواداران از نحوه داوری بازی امروز گفت: مطالبه و انتقاد هواداران کاملاً بجا و متین است. مطمئن باشید با رایزنی‌ها و مکاتباتی که با سازمان لیگ خواهیم داشت، انشاالله در بازی‌های آینده داوران باتجربه‌تر، بازی‌های نساجی را قضاوت کنند. با توجه به جو هواداری و مخاطب‌های میلیونی باشگاه نساجی، کمیته داوران باید بهترین داوران را برای بازی‌های ما اختصاص دهد.

برچسب ها: درودگر ، لیگ برتر ، نساجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار