تجلیل از رشادت‌های شهید محسن حججی

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان به مناسبت سالگرد شهید محسن حججی در منزل این شهید حضور یافت و با خانواده شهید بزرگوار دیدار و گفتگو کرد.

۱۸ مرداد ماه روز شهادت محسن حججی را به عنوان «روز حماسه و ایثار نجف‌آباد» نام گذاری کرده‌اند، در همین راستا سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان و هیأت همراه صبح امروز در ادامه سفر‌های شهرستانی وارد نجف‌آباد شد.


استاندار اصفهان در بدو ورود به این شهر در گلستان شهدای همیشه جاوید شهرستان نجف‌آباد حاضر شد و نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وی با همراهی تنی چند از مسؤولان و معاونان در منزل شهید محسن حججی حضور یافت و با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفتگو کرد.

شهید محسن حججی در سال ۱۳۷۰ در شهر نجف‌آباد اصفهان به دنیا آمد و از جمله رزمندگان دلاور مدافع حرم بود که در خاک سوریه به شهادت رسید.

داعش چندی پس از انتشار فیلمی که ادعای به اسارت درآوردن حججی را داشت، اعلام کرد که وی را کشته‌اند. او دهمین عضو از «لشکر زرهی ۸ نجف اشرف» بود که در خاک سوریه به شهادت رسید.

شهید محسن حججی در سال ۱۳۹۱ ازدواج کرد، ثمر ازدواج وی پسری به‌نام علی است. وی روز دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ به اسارت دشمن درآمد و در روز چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شد. آرامگاه شهید محسن حججی در گلزار شهدای شهرستان نجف‌آباد اصفهان قرار دارد.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خلیفه
۰۱:۳۶ ۰۵ مهر ۱۴۰۲
روحش شاد .