خطیبی: باید به بازیکنانم آفرین بگویید

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید به تیم و بازیکنانش به خاطر نمایشی که در جو خاص وطنی داشتند، افتخار می‌کند.

رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از تساوی یک بر یک مقابل نساجی مازندران ضمن تبریک روز خبرنگار اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد و گفت: اگر سوالی هست در خدمتم.
سوال اول از رسول خطیبی درباره اتلاف وقت بازیکنانش بود و سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال گفت: هر سوالی بپرسید برای من قابل احترام است. در استادیوم شهید وطنی هر تیم بزرگی بیاید، کار برایش سخت است. من به بازیکنان و تیمم افتخار می‌کنم که این فوتبال در این شهر، در این استادیوم و در این جو بازی کردند. می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. البته تیم نساجی هم موقعیت داشت و می‌توانست بازی پرگل‌تر باشد اگر بازیکنان دقت بیشتری داشتند.

او ادامه داد: تیمی که بازیکن جوان را فیکس بازی می‌دهد و بقیه بازیکنانش هم امید و جوانان هستند و در این استادیوم به آن‌ها بازی می‌دهد مقابل یک تیم باتجربه، باید به این تیم آفرین گفت. اعتقاد دارم کسی که باید از داور انتقاد می‌کرد، ما بودیم، اما به داور احترام گذاشتیم، چون هم یک پنالتی ما را نگرفتند و هم گلی که زدند، به هیچ وجه خطا نبود. می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم. هر دو تیم فوتبال زیبایی را بازی کردند و فکر می‌کنم تماشاگران لذت بردند.
خطیبی در واکنش به تنش پایانی بازی بیان کرد: ما که وقتی داور سوت زد، بازیکنان‌مان وسط زمین بودند. ما اصلا توجهی به این مسائل نداشتیم.

برچسب ها: رسول خطیبی ، نساجی ، پیکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار