روابط عمومی اداره کل اطلاعات استان قزوین در اطلاعیه‌ای از دستگیری اعضای شبکه کلاهبرداری از مردم با پوشش پیش فروش خودرو خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: در راستای مقابله با اخلاگران امنیت اقتصادی و صیانت از سرمایه‌های شهروندان اداره کل اطلاعات استان قزوین ضمن شناسایی فعالیت مخرب یک شرکت غیرقانونی فعال در حوزه پیش خرید خودرو با همکاری سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهی انتظامی، استان با حکم مرجع قضایی، اعضای این شبکه کلاهبرداری را دستگیر کردند.

متهمان اصلی با انجام تبلیغات فریبنده و اقدامات مجرمانه ذیل فعالیت‌های به ظاهر قانونی و مجاز شرکت با طرح ادعای فروش خودرو داخلی به قیمت کارخانه، فروش خودرو خارجی به قیمتی کمتر از قیمت بازار و معرفی طرح‌های سرمایه گذاری با وعده پرداخت سود‌های کلان مبادرت به جذب سرمایه از شهروندان استان قزوین و چند استان دیگر کرده بودند.

طبق بررسی‌های بعمل آمده موضوع پیش فروش خودرو تنها پوششی برای جذب سرمایه‌های مردم و کلاهبرداری به شیوه به اصطلاح پانزی وعده پرداخت سود ماهانه غیر متعارف بوده است.

در حال حاضر اعضای اصلی و برخی مرتبطان این شرکت به منظور جلوگیری از تضییع اموال و وجوه سرمایه گذران بازداشت شدند و برای تکمیل تحقیقات و صدور احکام قضایی در اختیار دادگستری استان قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار