نامزد سابق دیوان عالی دادگستری رژیم صهیونیستی با افزایش درگیری‌های داخلی نخست وزیر این رژیم را جاسوس ایران خواند.

عوفر بارتل، نامزد سابق دیوان عالی دادگستری رژیم صهیونیستی، ادعا کرد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به قدری به رژیم صهیونیستی ضربه زده که گویی جاسوس ایران است.

به گزارش وبگاه عربی ۲۱، به نقل از روزنامه صهیونیستی اسرائیل الیوم، عوفر بارتل، وکیل و خلبان سابق نیروی هوایی رژیم صهیونیستی و نامزد سابق منصب قضاوت در دیوان عالی دادگستری این رژیم ، نتانیاهو را متهم کرد که به نفع ایران فعالیت می‌کند و جاسوس ایرانی هاست.

بارتل گفت: «ببخشید که صریح می‌گویم، اما بی بی (بنیامین نتانیاهو) عملاً جاسوس ایران است. اگر کسی باشد که بتواند به اسرائیل آسیب بزند و امنیت، اقتصاد، نظام حکومتی، قانون و هر چیز اساسی ما را تخریب کند، نتانیاهو است.» 

بحران داخلی در رژیم صهیونیستی همواره در حال افزایش است و تظاهرات علیه اصلاحات قضایی نتانیاهو که باعث دوقطبی شدن جامعه این رژیم شده، تأثیر منفی بر اقتصاد و آمادگی ارتش داشته و اوضاع امنیتی را وخیم کرده است، ادامه دارد.

پیش‌تر محافل رسانه‌ای تل‌آویو نیز گزارش هایی از احتمال کودتای نظامی علیه نخست‌وزیر فعلی منتشر کرده بودند. «محمد وتد» رئیس دانشکده حقوق در دانشگاه صفد و محقق ارشد مؤسسه امنیت ملی رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه «آی۲۴» از احتمال وقوع کودتای نظامی سخن گفته بود.

این محقق صهیونیست درباره شرایط وقوع کودتا گفته بود: در صورتی که دیوان عالی تصمیم کنست را که به دنبال محدودیت اختیارات سیستم قضایی است، نپذیرد و بین قوا درگیری ایجاد شود، شاهد کودتای نظامی خواهیم بود. این اظهارات بر اساس «تحلیل عمیق همه شخصیت‌های امنیتی اسرائیل است که انتظار می‌رود در کنار دادگاه بایستند».

اما روزنامه هاآرتص در ادامه گزارش خود از وضعیت ارتش صهیونیستی نوشت که کاهش توانایی‌های ارتش در میان افسران در حال خدمت و نیروهای عادی به خوبی احساس می‌شود و به نیروهای جدید نیز سرایت خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۳۱ ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
جاسوس فرضی میشه در نظر گرفت
خیلی باحال بود????
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۲۲:۳۶ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
این یک دعوای زرگری است. هر چه شدتش بیشتر باشد طنزش بیشتر است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
گمشو مزدور، ایران تا خون نتانیاهو خونخوار و کودک کش را نریزد آرام نمی گیرد
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۹:۰۴ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
صبح بخیر دیر آمدی زود می خواهی بروی من که می دانستم او ریشه شیرازی دارد و ایل و تبارش از استان فارس به اسرائیل مهاجرت کردن خیلی از تحولات جهانی عقب تشریف دارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
لطفا از شیرازیا مایه نزار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
خدا بکشتت مردیم از خنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
من نمشناسم
United States of America
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
ايران سال هاست با شعار هاي پوچ توخالي و مضحك نابودي اسرائيل و محو اسرائيل از نقشه اب به اسياب نتانياهو گسيل داشته و دارد. از جمله موفقيت هاي نتانياهو در منفعل نگه داشتن افكار عمومي جهاني عليه اسرائيل همين شعار هاي پوچ بوده و هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
اصلا و ابدا
این موجود این قدر کریه و شریر و نجس و پلید و بی شرف و بی همه چیز هست که هیچوقت ما حتی به عنوان جاسوسی که بخواد به ما خدمت کنه هم نمی پذیریمش...
باور کنید. والله
اصلا و ابدا
اصرار نکنید...
خندیدیم... زیاد زیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
ما گردن نمیگیریمش
آخرین اخبار