معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه از تغییر تنظیمات دوربین‌های مستقر در دو بزرگراه امام خمینی (ره) و جانبازان کرمانشاه خبر داد و گفت : این دوربین‌ها از این پس سرعت میانگین خودرو‌ها را ثبت می‌کنند.

افشین لرزنگنه معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه با اشاره به استقرار ۱۷ دوربین ثبت سرعت در دو بزرگراه امام خمینی (ره) و جانبازان کرمانشاه گفت : این دوربین‌ها تاکنون سرعت خودرو‌ها را به صورت لحظه‌ای ثبت می‌کردند و همین امر موجب شده بود خودرو‌های متخلف تنها هنگام رسیدن به محدوده این دوربین‌ها سرعت خود راکم کنند.

وی افزود: با توجه به این شرایط، تنظیمات این دوربین‌ها تغییر پیدا کرده و از چند روز دیگر این دوربین‌ها سرعت ابتدا و انتهای مسیر و به عبارتی سرعت میانگین خودرو‌ها را در طول بزرگراه محاسبه کرده و تخلف سرعت را ثبت می‌کنند.

لرزنگنه در خصوص ساخت دو پل در کمربندی غربی و شرقی، گفت: در حال حاضر تمرکز بر ساخت تقاطع غیرهمسطح سپاه است و با تکمیل این پروژه، روی ساخت پل جدید در کمربندی غربی متمرکز می‌شویم.

وی خاطرنشان کرد: ساخت این پل‌های جدید در کمربندی غربی و سپس در کمربندی شرقی موجب خواهد شد تا حد زیادی از ترافیک خودرو‌ها در این محدوده شهر کاسته شود .

برچسب ها: شورای شهر ، تخلف سرعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.