اختتامیه سوگواره ملی حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) آبان ماه در شیراز برگزار می‌شود.

حجت الله طلایی معاون فرهنگی آستان مقدس حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) اظهار کرد: به مناسبت سالگرد حادثه‌تروریستی به زائران آستان مقدس حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) اختتامیه سوگواره ملی شاهچراغ (ع) به صورت مجزا در بخش‌ها و زمان‌های مختلف برگزار می‌شود.

او ادامه داد: سوگواره ملی حضرت شاهچراغ (ع) در ۱۶ رشته و در ۴ بخش هر کدام به طور مجزا برگزار می‌شود شامل آفرینش‌های ادبی با مرکزیت بسیج هنرمندان استان فارس با موضوع شعر، داستان، دلنوشته و خاطره مهلت ارسال آثار از ۲۵ اردیبهشت تا ۲۵ تیر ماه و اختتامیه ابتدای مرداد ماه سال جاری در نظر گرفته شده است.

طلایی افزود: در بخش هنر‌های تصویری و انیمیشن با مرکزیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در رشته‌های نماهنگ، مستند کوتاه، مونشن گرافی، پوستر مونشن، فیلم داستانی و نمایشنامه و مهلت ارسال آثار در این بخش پایان شهریورماه و اختتامیه مهر ماه امسال برگزار می‌شود.

بخش هنر‌های تجسمی نیز با مرکزیت حوزه هنری استان فارس در رشته‌های گرافیک، پوستر، تایپو گرافی و نقاشی کلاسیک و دیحیتال، مهلت ارسال آثار ۳۱ شهریور ماه و اختتامیه مهرماه است.

طلایی بیان کرد: در بخش صدا، موسیقی، سرود، تک آهنگ، نمایش رادیویی از سوی صدا و سیمای مرکز فارس مهلت ارسال پایان مرداد ماه تعیین شده و اختتامیه شهریور ماه امسال برگزار می‌شود.

او اضافه کرد: در بخش رسانه پس از تصمیم گیری به اطلاع اصحاب رسانه می‌رسد. به نفرات اول، دوم و سوم از ۱۰ تا ۱.۵ میلیون تومان جوائز نقدی همراه با تندیس حرم مطهر اهداء می‌شود.

طلایی گفت: اختتامیه سوگواره، آبان ماه مصادف با سالگرد حادثه تروریستی زائران حرم مطهر و در بارگاه ملکوتی حضرت احمدبن موسی (ع) برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار